جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سید کمال هادیانفر

حوزه/ سردار هادیانفر با اشاره به اینکه ۳۱ درصد کاهش در تعداد کل تصادفات را داریم، در عین حال بیان کرد: بیشترین تصادفاتی که در ۷۲ ساعت گذشته داشتیم ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا، در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی ج. ا.ا با افتخار و با علاقه این ماموریت دلی را دارد انجام می دهد. به همین دلیل تمهیدات گسترده ای را در حوزه مدیریت ترافیک، ایمنی در سفر و تسهیل در عبور و مرور به خصوص در چهار مرز کشور و محورهای منتهی به مرزها انجام داده است.

وی با اشاره به بازدیدی که از محور مهران داشته است، گفت: در طول راه وضعیت مطلوب است هرچند که امروز و دیروز ما بار سنگین و نیمه سنگینی را در بخش هایی از محور منتهی به شهر مهران داشتیم.

رئیس راهور ناجا با بیان اینکه تقریبا بیش از ۸۰ درصد پارکینگ های داخل شهر مهران ظرفیت شان پر شده است، گفت: بخش زیادی از پارکینگ های داخل شهر مهران که از قبل برای جانمایی خودروهای سواری پیش بینی شده و همچنین پایانه برکت پر شده و در حال پر شدن است.

وی افزود: طبق آخرین گزارشات امروز، بار سنگین در دو سه بخش از محور ایلام به مهران را داریم ولی روان است و ابلاغ شده تا همکاران نهایت تسهیلات را برای تردد زائران داشته باشند. از زائران، اتوبوس ها و اتومبیل های سواری هم می خواهیم تا با ما همکاری داشته باشند.

سردار هادیانفر با اشاره به اینکه در مرز خسروی وضعیت خوب است، گفت: امروز زائران در مرز خسروی بیشتر از روز گذشته هستند و در مجموعه مرز خسروی، سر پل ذهاب و قصر شیرین و محورهای منتهی به مرز مشکل خاصی را نداریم.

وی اظهار کرد: توصیه می کنیم زائرانی که مسیر استانی شان به مرز خسروی نزدیک تر است با رعایت آن زمان محدودیت مرز که ساعت ۱۶ بعد از ظهر است، از این مرز و از ظرفیت پارکینگ های این مرز استفاده کنند تا فشار بر مرز مهران کاهش پیدا کند و زائران به موقع بتوانند به زیارتشان برسند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به دو مرز شلمچه و چذابه گفت: در شلمچه و چذابه ترافیک روان است و تراکم بار در مرزهای منتهی به مرز شلمچه مدیریت شده و زائران دارند عبور می کنند.

وی با بیان اینکه کاپوتاژ را فقط برای ۴۰۰ دستگاه اتوبوس که تا روز گذشته ۱۰۶ دستگاه از مرز عبور کردند و بقیه هم در حال عبورند در چذابه خواهیم داشت، متذکر شد: به طور کلی ورود خودروی های سواری تا آخر مهر ماه به عراق با توجه به محدودیتی که دولت عراق ایجاد کرده، ممنوع است و از هیچ مرزی نمی توانند وارد عراق شوند.

وی با اشاره به اینکه ۳۱ درصد کاهش در تعداد کل تصادفات را داریم، در عین حال بیان کرد: بیشترین تصادفاتی که در ۷۲ ساعت گذشته داشتیم ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است. بارها تاکید کردیم خواب جایگزینی جز خواب ندارد. زائران و مدیران کاروان ها به گونه ای زمان را برنامه ریزی کنند تا بتوانند با خواب کافی و استراحت مناسب وارد جاده شوند و با آرامش رانندگی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha