جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار ساجدی نیا

حوزه/ سردار ساجدی نیا از زائران درخواست کرد: با توجه به حجم زیادی که وجود دارد و از طرفی دولت عراق هم باید خودرو تهیه کند، زائران برای حضور و خروج از مرزها عجله نکنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار حسین ساجدی نیا، معاون عملیات ناجا و دبیر قرارگاه اربعین ناجا، در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین، با اشاره به اینکه جمعیت بسیار زیادی رهسپار هر چهار مرز هستند، عنوان کرد: شب گذشته تا الان بیش از صد هزار نفر از مرزهای چذابه، شلمچه و مهران عبور کردند و پیش بینی می کنیم تا پایان شب این عدد به ۳۰۰ هزار نفر خواهد رسید. و این رقم در روزهای آینده بیشتر خواهد شد.

وی افزود: روز گذشته نیز تقریبا نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر عبور کردند و ما در خدمت زائران بودیم.

دبیر قرارگاه اربعین ناجا از زائران درخواست کرد: با توجه به حجم زیادی که وجود دارد و از طرفی دولت عراق هم باید خودرو تهیه کند، زائران برای حضور و خروج از مرزها عجله نکنند.

وی به خدماتی که نیروی انتظامی به زوار ارائه می دهد اشاره و بیان کرد: نیروی انتظامی هم در کنار مردم است و خدمات رسانی غیر از تامین امنیت و تسهیل در امر عبور و مرور، کمک به دیگر بخش ها برای ارائه خدمات به زوار است همچون برپایی موکب، توزیع آب و سایر خدمات.

سردار ساجدی با بیان اینکه قرارگاه ناجا دارای دو موکب است که در عراق و در ایران است، گفت: این دو موکب توسط سازمان عقیدتی فعالیت می کند و یگان ویژه ما در چند غرفه است که انواع خدمات را به هموطنان در کنار ایجاد امنیت ارائه می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha