جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

حوزه/ رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین از اعزام 550 طلاب واساتید حوزه علمیه قزوین به مراسم باشکوه اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، عصر امروز در جلسه کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین که در محل موکب شهدا شهرستان آوج برگزار شد، به حضور میلیونی آحاد ملت ایران در همایش بزرگ و ماندگار پیاده روی اربعین حسینی گفت: این بزرگترین اجتماع فرهنگی - مذهبی جهان است که نشان می دهد خون مظلومان تاریخ در قالب زمان خشک کمرنگ و یا پایمال نخواهد شد.

حجت الاسلام نعمت الهی خاطرنشان کرد: حماسه عظیم اربعین حسینی یک حرکت ارزشمند اردویی و جهادی است و موضوع فراگیر شدن پیاده روی اربعین حسینی اتفاقی بی نظیر در عالم است که با محوریت سیدالشهدا (ع) و با هدف وحدت و همدلی امت اسلام است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: ماجرای اربعین رویدادی است که هر روز رشد می کند و در بین جهانیان نیز این امر مطرح و بزرگترین تبلیغ برای حق همان است که امام حسین (ع) برای آن جنگید و اصحاب رسانه و هنرمندان حماسه اربعین حسینی را به جهانیان معرفی نمایند.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسیبنی استان قزوین عنوان کرد: یکی از ویژگی های پیاده روی اربعین حسینی، بعد فرهنگی آن است که همه افراد به سمت یک هدف پیش می روند و ممکن است کسانی آهسته و عده ای تند تر گام بردارند اما هدف به یک سو در حرکت هستند.

وی ضمن احترام به موکب داران عراقی از سوی زائران پیاده اربعین حسینی خاطرنشان کرد: زائران پیاده اربعین حسینی به مسئولین موکب داران عراقی که همه ساله میزبان شایسته ای برای این همایش هستند بیش از پیش تکریم نمایند.

حجت الاسلام نعمت الهی همچنین از اعزام طلاب و اساتید حوزه علمیه قزوین به مراسم پیاده روی اربعین حسینی خاطرنشان کرد: امسال  با همکاری حوزه علمیه قزوین، 550 نفر از طلاب و اساتید حوزه علمیه قزوین به این مراسم باشکوه  جهت تبلیغ و برنامه های فرهنگی اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha