جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یادواره 11 طلبه شهید در مدرسه ی علمیه امام صادق(ع) دماوند

حوزه/ با برگزاری یادواره ۱۱ طلبه شهید در مدرسه علمیه امام صادق(ع) دماوند، عطر و بوی شهدا در پایگاه سربازان امام عصر(عج) استشمام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از دماوند، یادواره ی ۱۱طلبه و روحانی شهید مدرسه علمیه امام صادق(ع) دماوند با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مشهدی آقایی، مشاور عالی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و به همت طلاب، در این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین آقایی در این مراسم با اشاره به جایگاه شهدا، گفت: یک بعد از مقامات شهید، بعد فردی اوست؛ بعد دیگر، هدایت‌گری اجتماعی شهید است که در جامعه روشنگری و دستگیری می‌کند.

وی، بُعد سوم شهید را بُعد تاریخی شهید عنوان کرد و ادامه داد: شهید تاریخ‌ساز است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، شهید تاریخ را تغذیه می‌کند.

مشاور عالی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در تبیین وضعیت فعلی جهان اسلام، اظهار کرد: آنچه حضرت امام(ره) در دهه ۶٠ فرمودند که جنگ ما فلسطین را در می‌نوردند و بیداری در آفریقا را در پی خواهد داشت، امروز ترجمان آن را می‌بینیم.

وی اضافه کرد: داعش، کار عراق را به جایی رسانده بود که به گفته نوری مالکی ۴٨ ساعت تا سقوط کامل فاصله داشت، اما حضور سردار سلیمانی این فضا را تغییر داد و امروز جبهه مقاومت تهران را به دمشق و بیروت متصل می‌کند.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از خانواده های شهدای طلبه ی مدرسه ی علمیه ی امام صادق (ع) دماوند تجلیل به عمل آمد ...

خبرنگار: مجید جعفر محمدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha