جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اربعین حسینی

حوزه/ سردار حسین ساجدی با بیان اینکه تقریبا از ۱۵ کیلومتر مانده به پایانه مرزی مهران مملو از جمعیت است، تصریح کرد: یعنی از پایانه برکت، زائران به صورت پیاده دارند طی طریق می کنند و به پایانه ورود می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار حسین ساجدی نیا، معاون عملیات ناجا و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا، در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین اظهار کرد: یکی از بی سابقه ترین روزهای ایام ماه صفر را در پیش داریم. زائران بسیار مشتاقانه طی طریق می کنند و مسیر را دارند طی می کنند و به پایانه مرزی مهران ورود می کنند.

وی با بیان اینکه تقریبا از ۱۵ کیلومتر مانده به پایانه مرزی مهران مملو از جمعیت است، تصریح کرد: یعنی از پایانه برکت، زائران به صورت پیاده دارند طی طریق می کنند و به پایانه ورود می کنند.

معاون عملیات ناجا با اظهار به اینکه علی رغم وجود حجم سنگینی از زائران ولی مشکل خاصی را نداریم و دارند تردد می کنند، گفت: البته در رابطه با وسیله نقلیه از طرف عراق شاید بعضی وقت ها محدودیت هایی باشد ولی کمتر در مرز مهران به چشم می خورد.

وی با اشاره به اینکه در مرزهای شلمچه و چذابه با توجه به حجم زیادی که ایجاد شده، محدودیت هایی ایجاد شده است، اظهار کرد: در چذابه به خاطر نبود وسیله آن طرف مرز، دولت عراق یک مقدار وسیله نقلیه تهیه کرده و دارد جابه جایی را صورت می دهد. مرز شلمچه هم وضعیتش بهتر شده است.

ساجدی نیا متذکر شد: از کسانی که قصد عزیمت به مرزها را دارند خواهشمندیم تا یک مقدار با تاخیر حرکت کنند تا مشکل آن طرف مرز حل شود و زیرساخت ها و یا حداقل وسیله نقلیه تامین شود تا زائران را بتوانند به کربلا و نجف اشرف منتقل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بانو IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
    0 0
    هیچ وسیله نقلیه ای پیدا نمیشه نه اینور مرز نه اونور. پدر مردم دراومده تا شما خودنمایی کنین و ازشون سوءاستفاده سیاسی.
  • اب IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    0 0
    اگر امکان دارد نزدیک اربعین چندین اتوبوس برای جابجایی زائرین اختصاص بدین در مرزها حضور داشته باشن که کمی از مشکلات حل شود.