جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موج بازگشت زوار درخسروی تمهیدات لازم فراهم است.

حوزه/ معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: برای موج بازگشت زوار درخسروی تمهیدات لازم فراهم است.

محمدرضا آمویی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به بازگشایی مرز خسروی طی امسال گفت: اصل تردد زائران طی ایام اربعین از این مرز شروع شد اما این مرز یک سری محدودیت هایی دارد و تردد از آن تنها از ۷ صبح تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه امکانپذیر است و خروج زوار طی این ساعت ها صورت می گیرد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه طی روزهای گذشته حجم زیادی از زوار به این مرز مراجعه کرده بودند که دچار محدودیتهایی شدیم، گفت: با توجه به اینکه در آن سوی مرز طی ۲ روز گذشته؛ یک سری محدودیت ها اجرا شد اما هم اکنون و از صبح امروز تردد به صورت کاملا روان است.

وی در ادامه تاکید کرد: تمام تمهیدات نیز برای زائران در نظر گرفته شده و با کمترین زمان پشت گیت های انتظامی و مرزبانی از مرز خارج می شوند.

سرهنگ آمویی خاطر نشان کرد: محدودیت ها تنها در دو روز گذشته اعمال شد و امروز ترددها به صورت روان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه موج بازگشت زائران از دو روز گذشته آغاز شده است و توصیه می شود با پلیس همکاری لازم را داشته و سرعت مطمئنه را نیز رعایت نموده تا با سلامت کامل به آغوش خانواده هایشان بازگردند، گفت: در این  زمان زائرانی که با وسایل شخصی قصد بازگشت دارند، علاوه بر همکاری با عوامل انتظامی نسبت به استراحت قبل از ادامه مسیر در این سوی مرز اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha