جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ حال و هوای اربعینی حرم سید الشهدا(ع)

حوزه/ رنجبر با بیان اینکه تاکنون تعداد ۸۳ هزار و ۷۶۵ نفر از مردم استان بوشهر برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کردند افزود: این آمار نسبت به سال گذشته افزایش ۱۴۰ درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، عبدالرسول رنجبر، امروز در جمع خبرنگاران، با تسلیت اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اربعین را بزرگترین اجتماع تاریخ عنوان کرد و گفت: این حماسه که رهبر انقلاب از آن به عنوان مغناطیس حسینی یاد می کند بزرگترین مظهر اشتیاق جهان اسلام به اهل بیت(ع) و مظهر وحدت بین مسلمانان عالم محسوب می شود.

مدیر حج و زیارت استان بوشهر با بیان اینکه سال به سال اربعین حسینی جمعیت بیشتری را به خود می بیند افزود: این حماسه بزرگ سال به سال باشکوه تر گرامی داشته می شود و وحدت اسلامی را بیش از پیش افزایش داده است.

رنجبر با بیان اینکه تاکنون تعداد ۸۳ هزار و ۷۶۵ نفر از مردم استان بوشهر برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کردند افزود: این آمار نسبت به سال گذشته افزایش ۱۴۰ درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: سال گذشته تعداد ۳۷ هزار و ۵۵۵ نفر در سامانه سماح جهت حضور در اربعین حسینی ثبت نام کرده بودند که این آمار تا این لحظه همانطور که گفته شد به مرز ۸۴ هزار نفر رسیده است و یک رکورد برای استان بوشهر محسوب می شود.

مدیر حج و زیارت استان بوشهر به بیان آمار ثبت نام کنندگان اربعین در سامانه سماح در سطح کشور پرداخت و گفت: بیش از  سه میلیون و ۱۳۹ هزار و ۳۷ نفر در سطح کشور جهت شرکت در پیاده روی اربعین حسینی ثبت نام کردند که در مقایسه با سال گذشته این آمار افزایش داشته است.

رنجبر تصریح کرد: مرز خروجی زائران استان بوشهر برای اعزام به کربلا مرز شلمچه است.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha