جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله محمد یزدی

حوزه/ آیت الله یزدی گفت: از همه بلاد اسلامی و حتی غیر اسلامی در این راهپیمایی شرکت می کنند و این نشان می دهد اهداف مقدس حضرت اباعبدالله (ع) مورد توجه بشریت و انسان ها قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت الله محمد یزدی در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین، با تصریح بر اینکه راهپیمایی اربعین مورد توجه همه علاقه مندان و دوستان و شیعیان اباعبدالله (ع) است، گفت: از همه بلاد اسلامی و حتی غیر اسلامی در این راهپیمایی شرکت می کنند و این نشان می دهد که اهداف مقدس حضرت اباعبدالله (ع) مورد توجه بشریت و انسان ها قرار گرفته است، زیرا آزادی خواهی و مبارزه با ظلم و ستم و همچنین وحدت از جمله مولفه هایی هستند که امام حسین (ع) با آن ها انسان ها را جذب کرده است.

وی بیان کرد: دلیل آنکه این تعداد زیاد انسان های مختلف و با عقیده های گوناگون از هر کشوری در این راهپیمایی عظیم شرکت می کنند، جذب قلب انسان ها توسط سرور و سالار آزادگان جهان است. بر اساس اعلام ها، حدود ۲۰ میلیون زائر فاصله بین نجف و کربلا را پیاده روی می کنند و این دلالت بر وحدت امت اسلامی دارد.

این استاد حوزه با بیان اینکه این حضور بزرگ و عظیم علاوه بر ثواب های اخروی، نتایج گسترده دیگری نیز دارد، عنوان کرد: پیاده روی اربعین قطعا یک حرکت سیاسی مهم است و به همین جهت به عنوان طلبه کوچک سفارش می کنم نظم و تربیت و همچنین قوانین در ورودی ها و خروجی ها مرزها توسط زائرین عزیز مورد توجه قرار گیرد تا همه این عزیزان ان شاء الله با صحت و سلامتی بروند و برگردند و فشردگی جمعیت خدای نکرده باعث رخ دادن حوادث نشود.

وی افزود: بدون تردید رعایت نظم و قوانین توسط زائرین عزیز، رضایت اباعبدالله الحسین (ع) را در پیش دارد و آنها ثواب مضاعف خواهند برد. امیدوار هستیم خداوند نیز به این عمل سیاسی و عبادی برکت زیادی بدهد و به نفع اسلام و مسلمین تمام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha