پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

حوزه/ مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین گفت: خدمت به زائرین حضرت امام حسین (ع) فضیلت بسیاری دارد و باید از فرصت پیش آمده برای خدمت رسانی به زائران سیدالشهدا (ع) نهایت استفاده را ببریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، در جمع خادمین موکب رهروان حضرت زینب (س) حوزه علمیه قزوین گفت: هر موکب یک سنگر فرهنگی و تبلیغی در مقابله با تهاجم وسیع و بسیار گسترده دشمن در تحت تاثیر قراردادن افکار و اندیشه های مردم به خصوص جوانان است.

حجت الاسلام نعمت الهی ضمن قدردانی از حضور خادمین موکب رهروان حضرت زینب (س) بیان کرد: مجموعه اقدامات  خادمان امام حسین (ع) برای برگزاری و باشکوه مراسم معنوی در دستگاه امام حسین (ع) فراموش نشده و ذخیره آخرت همه خواهد بود.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین بیان کرد: توجه به رفاه زائران از رویکردهای مثبت در پیاده روی اربعین حسینی است و خدمات رسانی  به زائران باید به بهترین شکل ممکن انجام شود

مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین گفت: خدمت به زائرین حضرت امام حسین (ع) فضیلت بسیاری دارد و باید از فرصت پیش آمده برای خدمت رسانی به زائران  سیدالشهدا (ع) را ارج نهیم.

وی اظهار کرد: حوادث در روزهای گذشته در کشور عراق هشداری بر لزوم هوشیاری مسلمانان بوده و دشمن با ایجاد ناآرامی و از بین بردن نظم می کوشد تا این مراسم برگزارنشود، اما باید گفت این اقدامات نمی تواند خدشه ای به این دریای مشتاقان امام حسین (ع) وارد کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha