جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم سوگواری

حوزه/ رئیس اوقاف ناحیه دو شهرستان قم گفت: مراسم ویژه سوگواری اربعین حسینی در هشت بقعه شاخص این ناحیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام رحمت جمشیدپور با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و برنامه‌های اوقاف ناحیه دو شهرستان قم برای این منظور اظهار کرد: از محل موقوفه وراث حاج حسین و با توجه به نیت واقف، کمک‌های گوناگونی همزمان با اربعین حسینی به مسجد دو طفلان مسلم واقع در منطقه نیروگاه و مسجد امام رضا(ع) در خیابان جواد الائمه(ع) ارائه می‌شود.
وی افزود: همچنین از محل عواید این موقوفات، ایستگاه صلواتی بین راهی ویژه اربعین حسینی و در جوار آستان مقدس امامزاده جمال‌الدین(ع) برپا خواهد شد.
رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم با بیان اینکه ویژه برنامه سوگواری در شب و روز اربعین حسینی و با محوریت بقاع متبرکه شاخص این ناحیه تدارک دیده شده است گفت: از جمله این بقاع می‌توان به حرم مطهر امامزادگان جعفر(ع) زواریون، شاه جمال(ع)، احمد(ع) خاکفرج، شاه ابراهیم(ع)، جعفر شهید(ع)، سید معصوم(ع) و عبدالله(ع) قلعه چم اشاره کرد ضمن اینکه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) هم مراسم مشابهی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این برنامه‌ها شامل سخنرانی مذهبی با حضور اساتید برجسته حوزوی، مداحی مادحان اهل بیت عصمت و طهارت و پذیرایی و اطعام عزاداران است.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha