پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار ساجدی نیا

حوزه/ سردار ساجدی نیا با اشاره به اینکه حجم زیادی از زائران در میدان اربعین پایانه مهران هستند، گفت: در پایانه برکت اتوبوس به اندازه کافی وجود دارد و زائران در حال بازگشت به استان های خودهستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، سردار حسین ساجدی نیا، معاون عملیات ناجا، در ارتباط تلفنی با رادیو رابعین، با بیان اینکه در طول ۴۸ ساعت گذشته موج بازگشت زائران حسینی به اوج خودش رسیده است، گفت: حجم زیادی از زائران در میدان اربعین پایانه مهران هستند، تاکنون یک و نیم میلیون نفر از زائران به کشور برگشته اند.

وی در خصوص جابه جایی زوار از مرزها به مقصد استان های خود گفت: در پایانه برکت اتوبوس به اندازه کافی وجود دارد و زائران در حال سوار شدن هستند تا به استان های خود برگردند.

معاون عملیات ناجا افزود: همچنین حجم زیادی از خودروهای سواری از پارکینگ های داخل شهر مهران و پارکینگ اربعین در حال خارج شدن هستند و در طول محور مهران- ایلام قرار می گیرند. ترافیک در این محور در برگشت نیمه سنگین و روان و بدون مشکل است.

وی بیان کرد: همین موضوع برای مرزهای شلمچه و چذابه نیز صادق است و مرز خسروی نیز تاکنون موردی نداشته است و خودروها به آسانی تردد می کنند.

سردار ساجدی نیا متذکر شد: زائران بعد از ورود به داخل کشور حتما استراحت کنند و بعد سفر کنند. متاسفانه باز هم شاهد تصادف بودیم و خواب آلودگی باعث تصادف و مجروح شدن هموطنان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha