جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان

حوزه/ شریعتی با اشاره به روند اجرای طرح جامع مرز شلمچه و چذابه، گفت: هم‌اکنون با تلاش نیروهای راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های مسئول، کارها در حال انجام است، مسیرها ترمیم و جاده‌ها نیز گسترش پیدا کرده تا شرایط متفاوت‌تری نسبت به سال‌های گذشته وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در پایانه مرزی شلمچه، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، در جریان بازدید از پایانه‌های مرزی خوزستان، با اشاره به «روند اجرای طرح جامع مرزهای خوزستان»، اظهارداشت: از سال گذشته در دو مرز شلمچه و چذابه تلاش کردیم تا طرح‌های جامع تهیه و با کارشناسی‌ها و بررسی‌های علمی انجام شده، به سرانجام مطلوب رسد و بحمدالله هم‌اکنون طرح جامع چذابه رو به اتمام است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه اجرای طرح جامع مرزها، گفت: در زمینه زیرساخت، راه‌ها، خط‌کشی، ایمن‌سازی، اصلاح و تعمیرات جاده‌ها، اقدامات بسیار خوبی انجام شده و در حال حاضر زمان زیادی تا چهار خطه شدن مسیر اهواز به چذابه باقی نمانده است.

استاندار خوزستان، با بیان اینکه طبق چشم‌انداز طراحی شده، قرار بود سال گذشته طرح جامع دو مرز خوزستان به اتمام رسد، ادامه داد: مشکل اصلی سیلاب خوزستان بود که همه توان استان را معطوف به خود کرد و متأسفانه آسیب زیادی هم به مسیرها وارد کرد.

شریعتی در پایان اظهارداشت: هم‌اکنون با تلاش نیروهای راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های مسئول، کارها در حال انجام است و مسیرها ترمیم و جاده‌ها نیز گسترش پیدا کرده تا شرایط متفاوت‌تری نسبت به سال‌های گذشته وجود داشته باشد، اما در کل إن‌شاءالله به‌زودی شاهد تکمیل پروژه عظیم طرح جامع مرز شلمچه و چذابه خواهیم بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha