جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ روایتی از فعالیت موکب امامزادگان قم در سامرا

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: امسال علیرغم فتنه گری های دشمنان وحدت جهان اسلام، شاهد حضور تاریخی و ماندگار برادران اهل سنت در موکب های استان کردستان بودیم که این نشان از فرهنگ بالای این برادران دینی دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، صبح امروز در نشست با مسئولان هئیات و تشکل های مذهبی و اماکن اسکان زائرین اربعین حسینی، اظهار داشت: امسال زحمات همه شما دوستداران اهل بیت علیهم السلام در اسکان، پذیرایی و استقبال از زائرین اربعین حسینی بسیار خوب و قابل ستایش بود و بدین منظور از همه شما دلسوختگان اهل بیت علیهم السلام تشکر و قدردانی می کنم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه موج جدید بازگشت زائرین اربعین حسینی در حال آغاز است، تاکید کرد: از امروز تا چند روز دیگر بسیاری از زائرین اربعین حسینی از سرزمین کربلا به کشور برمی گردند و استان کردستان به ویژه شهرستان بیجار محل عبور بسیاری از زائرین دیگر استانها می باشد، لذا باید با برنامه ریزی های دقیق خود بتوانید بهترین خدمات را به این عزیزان ارائه دهید.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود بیان کرد: خوشبختانه امسال میزان استقبال زوار اربعین از این مراسم وحدت بخش بسیار خوب و قابل توجه بود، لذا همه ما هم وظیفه داریم که با استقبال خوب خود از این عزیزان به گرمی پذیرایی کنیم.

حجت الاسلام محمودی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هر ساله در بین زائرین اربعین حسینی کسانی و جریان هایی وجود دارند که به دنبال ایجاد تفرقه و دودستگی بین برادران اهل سنت و اهل تشیع هستند که باید به شدت مراقب اعمال و رفتارهای این فتنه گران باشیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه اربعین امسال نهایت وحدت و انسجام برادران سنی و شیعه را به نمایش گذاشت، تاکید کرد: خوشبختانه امسال علیرغم فتنه گری های دشمنان وحدت جهان اسلام، شاهد حضور تاریخی و ماندگار برادران اهل سنت در موکب های استان کردستان بودیم که این نشان از فرهنگ بالای این برادران دینی دارد.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان بیان کرد: مردم اهل سنت استان کردستان در هر مراسمی در کنار دیگر برادان اهل تشیع حضوری ماندگار داشته اند که این را باید نشان از نگاه با بصیرت و دشمن ستیز این عزیزان دانست.

حجت الاسلام محمودی در پایان سخنان خود گفت: در روز اربعین حسینی در این شهرستان هم انتظار داریم که تشکل های مذهبی نهایت تلاش خود را برای ایجاد نظم و هماهنگی برای اقامه عزای حسینی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha