جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار محمدعلی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا

حوزه/ معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از ۳ میلیون زائر ایرانی از طریق مرزهای چهارگانه عازم کربلای معلی شده اند.

به گزارش خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه، سردار محمدعلی نوری نژاد، امروز در بازدید از مرز خسروی اظهار داشت: در این مدت یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از زائران امام حسین (ع) به کشور بازگشته اند.


معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با بیان اینکه در حال حاضر با موج بازگشت زوار از مرزهای خسروی، مهران، شلمچه و چذابه روبرو هستیم، افزود: با تمهیدات اندیشیده شده مشکلی در این خصوص نداریم.


وی همچنین از حضور ۲۴ ساعته پلیس در مرزهای چهارگانه کشور خبر داد و گفت: خدمات رسانی نیروی انتظامی به زائران تا زمان بازگشت آخرین زائر از کربلای معلی ادامه خواهد داشت.


سردار نوری نژاد از زائران خواست تا در هنگام بازگشت با استراحت در موکب‌ها و توقف گاه‌های درنظرگرفته از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.


وی گفت: طبق گزارش پلیس راهور، طی روزهای اخیر با افزایش سوانح رانندگی در جاده‌های کرمانشاه، خوزستان و ایلام روبرو بوده ایم که عمدتا نیز به خاطر خستگی و خواب آلودگی رخ داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha