جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور ساده امام جمعه جوان همدان در پیاده روی اربعین امسال

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه جوان همدان هم نه با سفر هوایی، نه با همراهان، نه با ماشین مخصوص در عراق و نه عبور از گیت ویژه مسئولان، بلکه در کنار مردم در پیاده روی اربعین شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با شروع راهپیمایی اربعین همه دوستداران و مشتاقان خاندان اهل بیت(ع) خود را به نجف و کربلا رسانند تا از ثواب این پیاده روی بی بهره نباشند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه جوان همدان هم نه با سفر هوایی، نه با همراهان، نه با ماشین مخصوص در عراق و نه عبور از گیت ویژه مسئولان، بلکه در کنار مردم در پیاده روی اربعین شرکت کرد.

همه زائرانی که از مرز های زمینی وارد خاک عراق می شوند شلوغی ها در زیر آفتاب سوزان عراق و معطل ماندن را بی شک تجربه کرده اند، اما آنچه زائران مرز مهران شاهد آن بودند حضور مسئولی از جنس مردم در بین سیل جمعیت و در صف های شلوغ گیت ها و انتظار ساعت های زیاد برای ورود به کشور عراق بود و حتی پس از آن نیز همانند دیگر زائران بدون استفاده از ماشین های دولتی با سوار شدن در پشت یک وانت خود را به مقصد رساند.

مطمئنا مانعی برای استفاده از ماشین دولتی در خاک عراق و عبور بدون معطلی برای نماینده ولی فقیه در همدان وجود نداشت، اما آنچه باعث رخ دادن این اتفاق شد توجه ویژه حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به مردم داری و عدم استفاده از بیت المال بود که نه تنها در این سفر بلکه در رفتار هایی که در مدت 8 ماهه حضورش به عنوان امام جمعه شاهد بوده ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha