پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار حسین اشتری

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بازدیدی که از مرزهای چهارگانه داشتم رضایت مندی مردم از مجموعه خدمات ارائه شده و اقدامات دستگاه های مختلف به ویژه نیروی انتظامی محسوس بود که جا دارد شاکر خداوند بزرگ باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، در جلسه قرارگاه اربعین که با حضور استاندار و اعضای شورای تأمین استان ایلام برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از همدلی و همراهی همه سازمان ها و نهادها با مجموعه نیروی انتظامی بیان کرد: این همدلی موجب شد بار دیگر حماسه بزرگی رقم زده شود.

وی عنوان داشت: بررسی ها نشان می دهد بیش از ۵۷ درصد از زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کرده اند و بنابراین بایستی همه ظرفیت ها و آمادگی ها تا چند روز دیگر حفظ شود تا تمام زائران به سلامت به شهرهای خود بازگردند.  

فرمانده نیروی انتظامی عنوان داشت: ۹۵ درصد از مردم به صورت زمینی به زیارت عتبات عالیات مشرف شده اند که از این تعداد ۶۵ درصد با استفاده از خودرو شخصی خود به مرز ها مراجعه کرده اند که جا دارد با تعامل، هماهنگی، انتظام بخشی بیش از گذشته در انتهای این مأموریت شرایطی فراهم شود که زائران عزیز به سلامت به سفر خود پایان دهند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور افزود: در بازدیدی که از مرزهای چهارگانه طی روز گذشته و امروز داشتم رضایت مندی مردم از مجموعه خدمات ارائه شده و اقدامات دستگاه های مختلف به ویژه نیروی انتظامی محسوس بود که جا دارد شاکر خداوند بزرگ باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از استاندار و اعضای شواری تأمین استان ایلام عنوان داشت: از هم اکنون بایستی برای سال آینده برنامه ریزی دقیق داشته باشیم و ضمن تقویت زیرساخت های خود در داخل کشور با طرف عراقی نیز جلساتی  نیز برگزار وآنها را نیز متقاعد کنیم که تا زیرساخت های خود را  برای سال آینده تقویت کنند.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه سردار فتحی زاده فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گزارشی از اقدامات صورت گرفته به فرمانده ناجا و اعضای شورای تأمین استان ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha