پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قاسم سلیمانی دشتکی - استاندار استان ایلام

حوزه/ استاندار ایلام گفت: از تعاملات خوب مرزبانی ناجا با طرف عراقی که موجب شد بخش عمده ای از مشکلات مرزی برطرف شود تقدیر و تشکر می کنم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار استان ایلام، در جلسه قرارگاه اربعین که به ریاست فرمانده نیروی انتظامی و معاونین ناجا در مرز مهران برگزار شد، با تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه نیروی انتظامی عنوان داشت: امسال با عنایت به حجم بالای تردد زائران از مرز مهران زحمات این نیرو بی نظیر بود.

وی گفت: ناجا علاوه بر وظیفه ذاتی خود که ایجاد امنیت، انتظام بخشی و کنترل ترافیکی است با مهربانی و روی باز  از ارائه خدمات دیگر از قبیل اسکان زائران و هرآنچه موجب آسایش آنان شود دریغ نکرد.

استاندار ایلام افزود: آنچه که مسلم است بایستی با تعامل،  همکاری و هماهنگی بیشتر، خود را برای سال آتی آماده کنیم چرا که در سال آینده با توجه به افزایش گرمای هوا بایستی زیرساخت های خود را تقویت و گسترش دهیم تا ان شاءالله مشکل خاصی نداشته باشیم.

سلیمانی دشتکی با بیان این مطلب که امسال همدلی، هماهنگی و مشارکت همه دستگاه ها در کنار ناجا بسیار نمایان بود، خاطر نشان کرد: از تعاملات خوب مرزبانی ناجا با طرف عراقی که موجب شد بخش عمده ای از مشکلات مرزی برطرف شود نمی توان گذشت که جا دارد به صورت ویژه از مجموعه مرزبانی ناجا تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha