پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ترافیک پر حجم و روان

حوزه/ سرهنگ حیدری گفت: تراکم ترافیکی که الان داریم بیشتر حد فاصل حمیل به سمت شهرستان اسلام آباد، شهرستان کرمانشاه و خروجی به سمت استان همدان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، سرهنگ حیدری، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین، با بیان اینکه در حال حاضر محورهای منتهی به استان ایلام و همچنین مرز خسروی شاهد ترافیک پر حجم اما روانی هستیم، گفت: در وضعیت موج های برگشت زائران هستیم و همکاران ما در سطح محورهای استان حضور فعالی را دارند.

وی افزود: تراکم ترافیکی که الان داریم بیشتر حد فاصل حمیل به سمت شهرستان اسلام آباد، شهرستان کرمانشاه و خروجی به سمت استان همدان است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه زائران توصیه کرد: باتوجه به اینکه در شب محدودیت دید است حتما رعایت طولی در مسیر را می طلبد. همچنین از استراحت در حاشیه راه ها خودداری کنند و اگر وسیله ای در بین راه دچار نقص فنی می شود حتما باید وسایل را به منتهی علیه راست جاده در شانه خاکی جاده و در پارکینگ مناسب مستقر کنند و با نصب تجهیزات هشدار دهنده باعث حوادث بعدی نشود.

وی افزود: باتوجه به اینکه بخشی از حوادث ما در این روزها به علت خستگی و خواب آلودگی و به صورت واژگونی بوده در بین راه در سطح استان هماهنگی هایی انجام گرفته و ما چادرهایی در محل های امنی مستقر کردیم و پیشنهادمان این است که حتما برای پیشگیری از حوادث به علت خستگی و خواب آلودگی در بین مسیر استراحت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha