جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمد محمدی فر دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین

حوزه/ محمدی فر با بیان اینکه مرز مهران همچنان پرتراکم است، گفت: امکانات لازم جهت اسکان و تغذیه فراهم شده تا زائرانی که شب هنگام وارد می شوند یا قصد استراحت کوتاه مدتی را دارند، امکانات داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، احمد محمدی فر، دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی، در گفتگوی تلفنی با رادیو اربعین اظهار کرد: شب گذشته بالاترین جمعیت را مرزها برای ورود به کشور تجربه کردند و امروز نیز این روند ادامه دارد و زائران در حال بازگشت هستند.

وی بیان کرد: تاکنون مشکلی از باب حمل و نقل زائران ایجاد نشده و زائران توانسته اند با وسایل حمل و نقل عمومی یا وسیله شخصی خودشان برگردند و به مقاصد مربوطه عزیمت کنند.

دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه مرز مهران همچنان پرتراکم است، گفت: امکانات لازم جهت اسکان و تغذیه فراهم شده تا زائرانی که شب هنگام وارد می شوند یا قصد استراحت کوتاه مدتی را دارند، امکانات داشته باشند.

وی افزود: مرز شلمچه بعد از مهران بیشترین تراکم را دارد، مرزهای چذابه و خسروی شرایطشان روان و عادی است و مشکلی از جهت تراکم جمعیت وجود ندارند.

محمدی فر با اشاره به اینکه روند بازگشت زائران مطلوب است، ابراز داشت: امیدواریم با همین روند زائران به کشور مراجعت کنند و از زائرانی که با وسیله نقلیه شخصی شان حرکت می کنند تقاضا می کنیم حتما با استراحتی که در مرزها انجام می دهند، مسیر خودشان را ادامه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha