پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام‌جمعه سلفچگان

حوزه/امام‌جمعه سلفچگان بابیان اینکه دستگیری روح‌الله زم نشان‌دهنده اقتدار نظام است، گفت: جاسوسان و عناصر نفوذی مرتبط با وی نیز باید شناسایی‌شده و مجازات شوند.

حجت‌الاسلام‌محمدحسین کتابچی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به دستگیری روح‌الله زم یکی گردانندگان کانال‌های ضدانقلاب اظهار داشت: خبر دستگیری یکی از مزدوران فرانسوی‌ها و عوامل صهیونیست‌ها که تماماً تحت حفاظت دستگاه‌های جاسوسی و امنیتی به‌اصطلاح بزرگ دنیا بود نشان دیگری از اقتدار نظام اسلامی و شاهکار اطلاعاتی فرزندان جوان و انقلابی سازمان اطلاعات سپاه است.

وی بابیان این‌که نباید از نفوذی‌های دخلی نیز به‌سادگی عبور کنیم، ادامه داد: انتظاری که از سازمان اطلاعات سپاه می‌رود این است که با سرعت و دقت، خائنان به انقلاب و وطن را به مردم معرفی کند چون در جریان اعمال این مزدوران قطعاً مهره‌هایی از داخل دستگاه‌های مختلف همکاری داشته‌اند که با اعترافات روح‌الله زم به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنیم که باید به مردم معرفی شوند.

 حجت‌الاسلام‌ کتابچی ابراز داشت: قوه قضائیه نیز باید بدون کوچک‌ترین اغماضی و گذشتی با جاسوسان و عناصر نفوذی برخورد کند تا این موضوع درس عبرتی برای همگان باشد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته همواره از سوی دشمنان نظام مورد هجوم یا توطئه‌های بی‌شماری قرارگرفته است و قطعاً در آینده نیز شاهد توطئه‌های بی‌شمار دشمنان نظام خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha