جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موج بازگشت زوار به کشور

حوزه/ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس تا پایان ماموریت اربعین در کنار زائران حسینی خواهد بود و خدمات مورد نیاز را به آن‌ها ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری« حوزه »در کرمانشاه، به نقل از شبکه زاگرس، سردار علی اکبر جاویدان، صبح امروز در حاشیه بازدید از پایانه خسروی، گفت: این پایانه به صورت شبانه روزی آماده ورود زائران به داخل کشور است و هیچ محدودیتی برای پذیرش زوّار نداریم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تا صبح امروز بیش از ۱۶۰ هزار زائر از طریق مرز خسروی راهی کربلا شدند، اظهار داشت: نزدیک به ۸۵ هزار زائر نیز از همین مرز با سهولت و سلامت به کشور بازگشته اند.
 

وی تصریح کرد: خدمات ارائه شده به زائران اربعین در پایانه خسروی طی هفته‌های اخیر به گونه‌ای بوده است که خوشبختانه شاهد رضایتمندی اکثر زائران در این رابطه هستیم.
 

سردار جاویدان در پایان با بیان اینکه در حال حاضر جاده‌های کرمانشاه مملو از خودروهایی است که زائران را هنگام بازگشت جا به جا می‌کند، گفت: وجود این شرایط می‌طلبد تا رانندگان و زائران بیش از همیشه مراقب وضعیت رانندگی خود بوده و از انجام هرگونه حرکات خطرناک و حادثه آفرین مانند سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha