جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در جریان سفر به کشور عراق با حضور در بین زائران اباعبدالله(ع) هم قدم با آنان در مسیر نجف تا کربلا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در جریان سفر به کشور عراق با حضور در بین زائران  و خادمان اباعبدالله(ع) هم قدم با آنان در مسیر نجف تا کربلا شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این مسیر با حضور در موکب های استان بوشهر که در مسیر نجف تا کربلا مستقر بودند از این موکب ها بازدید و در جریان خدمت رسانی به زوار قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری همچنین در این مسیر همچون دیگر خدام از زائران امام حسین(ع) پذیرایی می کرد و نماز را در یکی از موکب ها به جماعت با آنان اقامه کرد.

این نماینده ولی فقیه همچنین با حضور در موکب شهید ابوتراب عاشوری مستقر در شهر کربلا ضمن بازدید از این موکب، به اقامه نماز جماعت در این موکب پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین با حضور در ویژه برنامه تلویزیونی که به صورت زنده از کربلای معلی و شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش میشد به ابعادی از قیام امام حسین(ع) و نهضت حسینی پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha