جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله محمد یعقوبی از علمای عراق

حوزه/ آیت الله محمد یعقوبی از علمای عراق طلاب و مبلّغین را به استفاده از وسایل الکترونیکی و شبکه های اجتماعی برای نشر معارف الهی، علوم اهل بیت (علیهم السلام) دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»،آیت الله محمد یعقوبی از علمای عراق طلاب و مبلّغین را به استفاده از وسایل الکترونیکی و شبکه های اجتماعی برای نشر معارف الهی، علوم اهل بیت (علیهم السلام) و آگاهی بخشی به جوامع در سطح فقهی، اعتقادی و فکری دعوت کرد.

ایشان در دیدار جمعی از طلاب آفریقایی که برای زیارت اربعین امام حسین (ع) به عراق آمده بودند، از تلاش های طلاب برای نشر فرهنگ اهل بیت (ع) قدردانی کرد.

آیت الله یعقوبی وظیفه گسترش فرهنگ اهل بیت (ع) را در امتداد مسئولیت ائمه و انبیا (ع) دانست و گفت: این مایه عزّت و افتخار است.

این عالم عراقی از طلاب آفریقایی خواست مصداق این آیه قرآن کریم باشند که می فرماید: {فَلَوْلَا نَفَرَ مِن کُلِّ فِرْقَةٍ مِّنْهُمْ طَائِفَةٌ لِّیَتَفَقَّهُوا فِی الدِّینِ وَلِیُنذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَیْهِمْ لَعَلَّهُمْ یَحْذَرُونَ} (التوبة 122).

(چرا از هر جمیعتی گروهی [به سوی پیامبر] کوچ نمی کنند تا در دین آگاهی یابند و قوم خود را هنگامی که به سوی آنان بازگشتند، بیم دهند، باشد که [از مخالفت با خدا و عذاب او] بپرهیزند).

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha