پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار فتحی زاده قرارگاه اربعین ناجا

حوزه/ سردار فتحی زاده با اشاره به اتمام فعالیت و ماموریت قرارگاه اربعین، گفت: ادامه ماموریت و مسئولیت را به فرماندهان استانی واگذار کردیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار فتحی زاده، فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی، در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین، با اشاره به اتمام فعالیت و ماموریت قرارگاه اربعین، گفت: ادامه ماموریت و مسئولیت را به فرماندهان استانی واگذار کردیم. البته فرماندهان استانی از ابتدا زیر نظر قرارگاه، مسئولیت اجرایی داشتند، ولی اکنون مسئولیت کل بر عهده آن ها قرار گرفته است.

وی افزود: چون فرآیند کار عادی شده است دیگر ضرورتی بر استمرار فعالیت قرارگاه وجود نداشت. نیروهایمان که بعضا ۲۰ روز و یا دو هفته در منطقه مستقر بودند آن ها را کم کم ترخیص کردیم.

فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی از نظر تخصصی عملیات اربعین را موفقیت آمیز خواند و اظهار کرد: ما در زمینه های امنیتی و انتظامی کوچکترین مشکلی را نداشتیم و کارها و برنامه ها به شکل کاملا خوب و مطلوب در حوزه مسئولیتی این قرارگاه به کار خودش ادامه داد.

وی افزود: جمعیت امسال به نسبت سال گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده بود؛ حجم و تردد خودروها در جاده ها فوق العاده افزایش پیدا کرده بود، هرچند زیرساخت ها کمی بهتر شده بود اما هنوز زیرساخت های ما کامل نیست و مشکلاتی از نظر زیرساختی داریم و مردم این را در بعضی از زمینه ها حس کردند.

سردار فتحی زاده با اشاره به اینکه بیش از ۳ میلیون زائر ایرانی به عتبات عالیات مشرف شدند، گفت: اکنون نزدیک ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر به میهن اسلامی برگشتند. تقریبا ۲۵۰ هزار نفر در خاک عراق هستند.

وی در خصوص ترددها در مرز مهران بیان کرد: مرز مهران امروز نیز پر تراکم بود از ۲۱۰ هزار زائری که تا ساعتی پیش به میهن اسلامی برگشتند شاید قریب به ۱۴۰ هزار نفر از مرز مهران آمدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha