سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جنبش امت لبنان

حوزه/ جبنش امت لبنان با بیان اینکه باید اصلاحات گسترده ای در سطوح اقتصادی،معیشتی و سیاسی انجام گیرد، گفت: این اصلاحات با بازگرداندن اموال به غارت رفته امکان پذیر است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش امت لبنان با صدور بیانیه ای گفت: لبنانی ها دیگر تحمل پیامد های سیاسی و اقتصادی، غارت اموال، خصوصی سازی بخش ها و اموال عمومی را نداشتند، لذا شدت فشار و نیاز مردم موجب بروز موج خشم آنان در خیابان ها شد.

این جنبش افزود: مردم به خیابان ها آمدند تا بگویند این دیگر قابل قبول نیست که طبقه سیاسی هر طور که بخواهد با حقوق مردم رفتار کند و خواسته های آن را نادیده بگیرد و زمانی که می بیند اوضاع بحرانی است، به غارت و سوء استفاده بیشتر روی بیاورد و به بهانه اوضاع بد مالی به مردم مالیات تحمیل کند.

جبنش امت با بیان اینکه باید اصلاحات گسترده ای در سطوح اقتصادی، مالی، معیشتی و سیاسی انجام گیرد، گفت: این اصلاحات با بازگرداندن اموال به غارت رفته و مجازات مسببان آن امکان پذیر است.

این جنبش نسبت به سوء استفاده از تظاهرات مردمی از سوی کسانی که کشور را به این وضع رسانده اند، هشدار داد و گفت: آنان که علیه مقاومت توطئه می کنند، نمی توانند به فکر کشور باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha