جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مهدی ارتقایی معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان

حجت الاسلام ارتقایی گفت: از آن جایی که ارزیابی دائمی به صورت فصلی در مورد مبلغین طرح هجرت وجود دارد، موفقیت و پیشرفت این طرح نسبت به طرح های دیگر در وضعیت بهتری قرار دارد.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به وظایف معاونت تبلیغ در حوزه های علمیه یادآور شد: وظیفه اصلی معاونت تبلیغ ساماندهی و ریل گذاری در راستای تبلیغ دینی برای طلاب می باشد.

وی افزود: معاونت تبلیغ در راستای حمایت از طلاب مستعد آن دسته از طلابی را که در حوزه های علمیه تحصیل کرده اند و به درجه علمی مناسب رسیده باشند در این معاونت به عنوان مربی جذب می کند.

حجت الاسلام ارتقایی با بیان این که مربیان و مبلغان در طول سال تحت آموزش های مورد نیاز برای امر تبلیغ قرار می گیرند خاطر نشان کرد: با بررسی نیاز های موجود در بین طلاب و مبلغان و همچنین توجه به موضوعات مهم در جامعه هر ساله کلاس ها و دوره هایی را برای ارتقا کیفیت منبر ها و مجالس مبلغان برگزار می کنیم که این جلسات با استقبال خوبی از طرف طلاب مواجه می شوند.

وی به زیر ساخت های تبلیغی موجود اشاره کرد و گفت: به طور کلی زیر ساخت های تبلیغی در این مرکز در پنج مجموعه خلاصه می شود که این مجموعه ها عبارتند از: طرح هجرت، طرح امین، طرح بینات، اعزام های موردی و ساماندهی و اعزام مبلغین آزاد و گروه های جهادی.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان در رابطه با اجرای طرح هجرت در استان همدان اظهار داشت: در حال حاضر  ۱۵۴ مبلغ طرح هجرت در کل استان مشغول به فعالیت هستند که به صورت مستقر و دائم در روستاها حضور دارند و در همه زمینه های مورد نیاز در روستاها استان مشغول خدمت هستند.

وی، طرح هجرت را یکی از طرح های موفق در استان معرفی کرد و گفت: از آن جایی که ارزیابی جدی و دائمی به صورت فصلی در مورد مبلغین در این طرح وجود دارد بنابراین موفقیت و پیشرفت این طرح نسبت به طرح های دیگر در وضعیت بهتری قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha