سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
هادی حصاری

حوزه/ مدیر ترویج وگسترش فرهنگ پژوهش حوزه علمیه خراسان گفت: حوزه علمیه خراسان بیش از ۵ سال است که در قالب خدمت اجتماعی در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور داشته است و امسال بناست با همان قوت گذشته، کار و تلاش خود را ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در مشهد، هادی حصاری، مدیر ترویج وگسترش فرهنگ پژوهش حوزه علمیه خراسان، در نشست هم اندیشی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب خراسان رضوی با بیان این که حوزه علمیه خراسان بیش از ۵ سال است که در قالب خدمت اجتماعی در این نمایشگاه حضور داشته است، گفت: این حوزه در سال های اخیر با جهش و گستره کمی و کیفی کار را دنبال کرده و امسال بناست با همان قوت گذشته کار و تلاش خود را ادامه دهد.

وی با بیان این که امسال  ۱۶ عنوان غرفه مشاوره ای با حضور اساتید مجرب حوزه علمیه خراسان در فضای نمایشگاه حضور پیدا می کنند، بیان کرد: مکان تعبیه شده برای حوزه علمیه خراسان یعنی درهای ورودی و خروجی سالن فردوسی تردد بیش تری را دارد و این عزیزان هدایت و راهنمایی مخاطبان و مراجعان به فضای نمایشگاهی را برعهده دارند.

مدیر ترویج و گسترش فرهنگ پژوهش حوزه علمیه خراسان با بیان این که در سال های اخیر مردم با غرفه های مشاوره ای آشنا شده و استقبال مردم از این برنامه بر اساس بازخورد های رسیده فزونی گرفته است، عنوان کرد: سال گذشته قریب ۵ هزار نفر در غرفه های نمایشگاهی حوزه علمیه خراسان تحت مشاوره و راهنمایی اساتید مجرب توانمند قرار گرفتند.

حصاری با بیان این که سعی شده است تا پاسخ ها و راهنمایی های شایسته ای برای سوالات مردم در موضوعات مختلف داده شود، خاطر نشان کرد: همچنین علاوه بر پایه اصلی خدمات حوزه علمیه خراسان یعنی مشاوره، اتفاقات دیگری را نیز رقم زدیم و بناست مراکز پیش حوزوی و تخصصی در قالب فضای نمایشگاهی با مخاطبان غیر حوزوی برنامه هایی را داشته باشند.

وی با بیان این که مرکز رشد و نوآوری حوزه نیز به عنوان حلقه رابط حوزه و اجتماع در نمایشگاه حضور دارد، ادامه داد: همچنین بخشی برای کودک و نوجوان درنظر گرفته شده است که خانواده ها در قالب ارائه آموزش ها و مفاهیم دینی برای فرزندان می توانند از این فضا استفاده کنند که این حرکت بکر در سال گذشته با استقبال پرشور مخاطبان روبرو شد.

مدیر ترویج و گسترش فرهنگ پژوهش حوزه علمیه خراسان همچنین با اشاره به برگزاری نشست هایی در موضوعات اجتماعی در این نمایشگاه گفت: سعی شده نشست هایی به همت هیئات اندیشه ورز برگزار شود که مخاطب عمومی را در بر بگیرد.

حصاری همچنین با اشاره به برگزاری مشاوره های گروهی در حاشیه نمایشگاه برای خانواده ها، عنوان کرد: در جریان این مشاوره های گروهی که به صورت کارگروهی و مشاوره های جمعی اتفاق می افتد خانواده ها می توانند سوالات خود را مطرح کنند تا برای همه افراد حاضر در سالن پاسخ داده شود که این اتفاق مبارک با حضور اساتید مجرب هرشب در نمایشگاه صورت می گیرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha