پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قاب فیروزه ای

حوزه/ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری نمایشگاه ملی عکس «قاب فیروزه‌ای» در سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی با اشاره به اینکه برای گرامیداشت یک هزار و یکصد و هشتاد یکمین سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در روز نهم ربیع‌الاول، برنامه‌های مختلفی به همت خادمین فرهنگی مسجد مقدس جمکران تدارک دیده‌ شده است، اظهار کرد: یکی از این برنامه‌ها که در مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران در حال اجراست برپایی نخستین نمایشگاه ملی عکس «قاب فیروزه‌ای» است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه غیررقابتی است و حداکثر چهل فریم از عکس‌های منتخب در نمایشگاه‌هایی که در قم، تهران و چند شهر دیگر برگزار خواهد شد در معرض بازدید قرار خواهند گرفت.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه موضوع این نمایشگاه «جمکران وعده‌گاه منتظران» است، ابراز کرد: تمامی عکس‌های ثبت شده از حضور مردم، مراسم و مناسک، معماری و… امکان شرکت در نمایشگاه را دارند و به عکس‌های منتخب مبلغ یک‌میلیون ریال به‌عنوان تبرکی از مسجد مقدس جمکران اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام حسین‌آبادی گفت: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه چند رویداد ازجمله برگزاری تور عکاسی در مسجد مقدس جمکران و جلسات نقد و بررسی عکس‌ها با حضور اساتید برجسته عکاسی برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا هشتم آبان ماه سال جاری است، ابراز کرد: افتتاحیه این نمایشگاه در قم روز دوشنبه 13 آبان ماه در نگارخانه فرهنگ برگزار خواهد شد و برگزاری دیگر نمایشگاه‌ها نیز به‌تدریج اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در پایان خاطرنشان کرد: هنرمندان عکاس برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از فراخوان نمایشگاه می‌توانند به وب‌سایت رسمی این مکان مقدس به نشانی www.jamkaran.ir مراجعه کنند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha