پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ خدمت رسانی روحانیون کرمانشاهی به زائران اربعین در مرزهای مهران و خسروی

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از خدمات رسانی ۱۴ روزه موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان به زائران اربعین حسینی در سامرا خبر داد .

حجت الاسلام سید محمد طباطبایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان امسال با خدمت رسانی ۱۴ روزه به زائران اربعین در شهر سامرا فعالیت داشت، گفت: امسال شاهد رشد قابل توجهی از زائران اربعین حسینی بودیم و خوشبختانه این موکب خدمات رفاهی،فرهنگی ، بهداشتی و اسکان را به زائران ارائه داد.

وی با بیان اینکه موکب الحسین(ع) اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از زمان برپایی که به مدت ۱۴ روز ادامه داشت خدمات قابل توجه و مطلوبی را به زائران ارائه داده است، خاطر نشان کرد: در این مدت بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذا و میان وعده در این موکب بین زائران توزیع شد. 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اینکه امسال موکب الحسین(ع) اوقاف لرستان در شهر سامرا اسکان بخشی از زائران را نیز بر عهده داشت، یادآور شد: از زمان برپایی موکب تا پس از اربعین بیش از ۲۶۰۰ زائر در این موکب اسکان داده شدند.

حجت الاسلام طباطبایی در پایان با بیان اینکه تمامی هزینه های موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان از محل نیات موقوفات مرتبط و کمک های مردمی خیران بوده است، گفت: در این موکب ۴۵ خادم افتخاری به زائران خدمات رفاهی و فرهنگی را ارائه دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha