جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
الشيخ الخطيب

حوزه/ شیخ علی خطیب گفت: مسئولین باید برای اجرای طرح اصلاحاتی در جهت پاسخگویی به خواسته های ملت لبنان اقدامات سریع و فوری صورت دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی خطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان طی سخنانی گفت: مسئولین باید برای اجرای طرح اصلاحاتی در جهت پاسخگویی به خواسته های ملت لبنان که علیه فقر، فساد و کوتاهی مسئولین به خیابان ها ریخته اند،  اقدامات سریع و فوری صورت دهند.

وی بر اتخاذ تدابیر عملی و اقدمات استثنایی برای بازگرداندن اعتماد به تظاهرات کنندگان و تمامی لبنانی ها تاکید کرد و گفت: ما می خواهیم بدانیم که مسئولین در اجرای طرح اصلاحاتی جدّی هستند و آن را به تأخیر نمی اندازند.

شیخ خطیب با تاکید بر اینکه اجرای این طرح برای جلوگیری از اختلافات و تفرقه بیشتر، بسیار ضروری است، افزود: تسریع در اجرای طرح، زمینه را برای اصلاحات بیشتر که اکثریت لبنانی ها خواستار آن هستند فراهم می کند.

نایب رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان از ارتش و نیروهای امنیتی به خاطر حفظ امنیت تظاهرات کنندگان و تمامی لبنانی ها قدردانی کرد و گفت: لبنانی ها باید از ارتش حمایت کرده و به معادله ارتش، مقاومت و ملت که لبنان را حفظ کرده، متمسک شوند.

این روحانی لبنانی اولین گام برای کسب اعتماد مردم را بازگرداندن اموال عمومی به غارت رفته دانست و گفت: این کار باید از طریق مجازات فاسدین و کسانی که از طریق معامله های مشکوک به ثروت رسیده اند، انجام شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha