پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حسن فرشباف

حوزه/ حجت الاسلام فرشباف گفت: نباید با وسوسه‌های شیطان توبه کردن را به تاخیر بیاندازد و خدای متعال زیاد توبه کنندگان را دوست دارد و پیامبر اسلام روزانه ۷۰ مرتبه استغفار می‌کرد و در جواب اینکه چرا اینقدر توبه می‌کنید بیان می‌داشت که در دل خود احساس غبار می‌کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام حسن فرشباف امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ماکو با بیان اینکه همه تلاش‌ها باید در جامعه با محوریت دین باشد اظهار داشت: دست یافتن به مادیات زندگی باید برای رسیدن به دین باشد و کسب روزی حلال، نگاه‌داری چشم و گوش و زبان از گناه مظاهر دین‌داری است و در روایات بیان شده است که هر کس به دین خود عمل کند خدای متعال دنیای او پ را آباد می‌کند.

وی ادامه داد: بنده باید رابطه بین خود و خدا را اصلاح کرده و از گناهان توبه کند و نباید با وسوسه‌های شیطان توبه کردن را به تاخیر بیاندازد و خدای متعال زیاد توبه کنندگان را دوست دارد و پیامبر اسلام روزانه ۷۰ مرتبه استغفار می‌کرد و در جواب اینکه چرا این قدر توبه می‌کنید می فرمودند که در دل خود احساس غبار می‌کنم.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ماکو بیان داشت: شاید اصلاح رابطه بین دو نفر به این راحتی نباشد و هر کسی که رابطه بین خود و خدای خود را اصلاح کند، خدای متعال رابطه او با بندگان را اصلاح خواهد کرد.
انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha