شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کمک به آوارگان سوری

حوزه/ در پی ردخواست حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسین شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان از مردم این استان، جمع آوری کمک های مردمی برای آوارگان سوریه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، در پی درخواست حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسین شاهرودی؛ نماینده ولی فقیه در کردستان برای جمع آوری کمک های مردمی برای آوارگان سوریه، از روز گذشته در سطح این استان چادرها و مکان هایی برای دریافت این کمک های مردمی برپا شده است.

محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در حاشیه بازدید از چادرهای جمع آوری کمک های مردمی، اظهار داشت: پس از صدور پیام نماینده ولی فقیه در کردستانف سریعا مردم نوع دوست این استان کمک های خود را آغاز کردند که نشان از نوعدوست بودن مردم این خطه از ایران اسلامی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان ادامه داد: در این راستا 25 پایگاه برای جمع آوری این کمک های مردم استان کردستان برپا شده است.

وی اظهار کرد: همچنین مردم نوع دوست استان کردستان می توانند علاوه بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود از طریق شماره گیری کد دستوری *87*112# از طریق تلفن های همراه، کمک‌های نقدی خود را واریز نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha