چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
احمد مروی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی از توسعه و گسترش زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی مرز میرجاوه برای افزایش خدمت‌رسانی و تسهیل زیارت زائران پاکستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، حجت‎الاسلام والمسلمین احمد مروی، در دیدار زائران پاکستانی ایام پایانی ماه صفر حرم مطهر امام رضا(ع) که در محل زائرشهر رضوی انجام شد، با تأکید بر اینکه آستان قدس رضوی با همه امکانات و به میزان توان در خدمت زائران امام علی بن موسی الرضا علیه‌السلام است، گفت: تلاش داریم امکانات موجود در مرز میرجاوه را برای بهبود شرایط خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی گسترش دهیم، در مشهد مقدس نیز به مرور امکانات و خدمات بیشتری را در اختیار زائران حضرت رضا(ع) قرار خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نعمت امامت و ولایت برای بشریت اشاره و ابراز کرد: ولایت و وجود مقدس ائمه اطهار(ع) و پیروی از حضرات معصومین علیهم‌السلام نعمات بزرگی هستند که پروردگار متعال به ما عنایت کرده است، ما باید شاکر این نعمات باشیم، شکر نعمت تنها به الحمدالله گفتن نیست؛ این شکر زبانی است.

تولیت آستان قدس رضوی مودت و پیروی اهل بیت(ع) را شکر عملی نعمت ولایت خواند و توضیح داد: شکر عملی نعمت ولایت این است که تابع ائمه اطهار(ع) باشیم و دیگران را هم به ولایت ائمه معصومین(ع) خوش‌بین کنیم.

گفتنی است، در ایام پایانی ماه صفر آستان قدس رضوی از ۸۰ هزار زائر پاکستانی و ۴۰ هزار زائر افغانستانی در زائر شهر رضوی میزبانی خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha