سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رحلت پیامبر

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران تصریح کرد: امروز باید به معنای واقعی پیرو آیین محمد (ص) و اهل بیتش باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجمال حسینی، امروز در مراسم اقامه عزای سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) که در مدرسه علمیه شهرستان کامیاران برگزار شد، گفت: مهمترین و بزرگترین ثروت کشورهای اسلامی وجود نازنین رسول خدا (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران در ادامه تاکید کرد: حضرت محمد (ص) به عنوان منتخب خاص خداوند متعال از ویژگی های بسیار ویژه ای برخوردار بودند که پروردگار برای اصلاح بشر این صفات را در اختیار رسولش قرار داده بود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه پیامبر برای اصلاح بشر عمر گهربار خود را هزینه کردند، اظهار داشت: رسول اکرم (ص) سالها تلاش و جهاد کردند که بتوانند مردم را در صراط مستقیم قرار دهند و در این راه سختی و مشقت های زیادی را متحمل شدند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران تصریح کرد: رسول خدا، اهل بیتش و یارانش مدت ها تحت سخت ترین فشارها بودند، ولی این تهدیدها و تحریم ها هرگز نتوانست خللی در مسیر و هدف حضرت که همان ابلاغ پیام خداوند متعال بود، ایجاد کند.

وی ادامه داد: دشمنان رسول خدا برای از بین بردن تفکرات یکتاپرستی، هزاران نوع توطئه و دسیسه علیه رسول خدا و افراد تازه مسلمان انجام دادند، ولی به اذن خداوند متعال و با یاری و همکاری یارانی همانند حضرت علی (ع) یک به یک این توطئه ها خنثی می گردیدند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه امروز ما هم باید به معنای واقعی پیرو آیین محمد (ص) و اهل بیتش باشیم، خاطرنشان ساخت: رسول اکرم(ص) چیزهای بسیار مهمی برای امت خویش و حتی دیگر ملت ها به یادگار گذاشتند که گذشت، مهربانی، اخلاق نیک، دیگرخواهی و... تنها بخشی از صفاتی بود که حضرت محمد (ص) همواره برای نهادینه شدن آنها تلاش می کردند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران در پایان گفت: با این وجود امروز دستان بسیاری هم در دنیای اسلام و هم در خارج از اسلام وجود دارند که به دنبال ضربه زدن به دین محمد و شخصیت این پیامبر الهی هستند، بنابراین همه پیروان راستین این رسول خدا (ص) باید همواره در مسیر سیره والای این اسوه رادمردی تاریخ حرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha