جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
السيد أبو الفضل الطباطبائي الأشكذري

حوزه/ درپی ارتحال حجت الاسلام و المسلمین سید جعفر مرتضی عاملی از علمای لبنان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده مقام معظم رهبری در سوریه درگذشت این عالم شیعه را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه درپی ارتحال حجت الاسلام و المسلمین سید جعفر مرتضی عاملی از علمای لبنان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده مقام معظم رهبری در سوریه درگذشت این عالم شیعه را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با کمال تاسف خبر درگذشت عالم فاضل و محقق گرانقدر جناب حجة الاسلام و المسلمین سید جعفر مرتضی عاملی را دریافت نمودم که موجب تاثر فراوان گردید.

ایشان عالمی بود که بخش عمده عمر خود را به تحقیق در تاریخ و سیره سپری نمود تا چهره ای پیرایش شده از تاریخ را به نمایش در آورد و از وقوع انحرافات احتمالی در تاریخ اسلام جلو گیری نماید که زحمات آن مرحوم به ثمر نشست و طالبان حق و حقیقت را در مسیر رسیدن به هدف یاری نمود .

آری آن مرحوم چراغ‌های روشنی در مسیر راه طولانی محققان و پژوهشگران روشن نمود که همگی دعاگویشان خواهند بود.

این جانب مصیبت وارده را به همه بازمامدگان تسلیت عرض نموده و از جوار مضجع نورانی حضرت زینب کبری(س) برای آن مرحوم مغفرت و علو درجات؛ و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می‌کنم.

رحمه الله علیه و تغمده بغفرانه و اسکنه فی جنته بحق محمد و آل محمد.

سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha