چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مسلمانان چسترفیلد، درمانگاه رایگانی برای نیازمندان ایجاد کردند

حوزه/ داوطلبان از سوی جامعه اسلامی چسترفیلد و با همکاری امداد دایره اسلامی آمریکای شمالی در ویرجینیا، میزبان درمانگاه رایگانی برای نیازمندان و افراد با مشکلات بیمه بودند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از wtvr، اعضای جامعه اسلامی چسترفیلد در ایالت ویرجینیای آمریکا با همکاری سازمان امداد دایره اسلامی آمریکای شمالی  (ایسنا) روز یکشنبه ۲۷ اکتبر میزبان درمانگاه رایگان برای افراد نیازمند مراقبت های بهداشتی و درمانی بودند.

دکتر صدرا بوت  دانشیار  دندانپزشکی ، گفت:  در داخل این جامعه ، به ویژه در این منطقه ، نیاز به خدمات اساسی وجود دارد.

کاینات امیر ، دختر یکی از برگزارکنندگان ، گفت که هدف مرکز اجتماعی مسلمانان چسترفیلد در ایجاد درمانگاه،  ارتباط برقرار کردن با مناطق محروم است.

امیر افزود: ما در تلاش هستیم تا جمعیت بیشتری را تحت پوشش درمانی قرار دهیم، که اگر مشکل بیمه دارند، اطلاعاتی  بیشتری در این رابطه به آنها بدهیم. و اگر مسئله ای داشتند  و نمی توانستند به هر دلیل به پزشک مراجعه کنند، دسترسی بیشتری برای آنان به وجود بیاوریم.

 لازم به ذکر است پزشکان مسلمان در سرتاسر ایالات متحده هستند که خدمات درمانی رایگان به بیماران و نه فقط مسلمانان ارائه می دهند.

در آوریل ۲۰۱۸ ، مسلمانان در شمال شرقی فیلادلفیا یک درمانگاه رایگان برای ارائه خدمات درمانی به نیازمندان و فقرا افتتاح کردند.

در جای دیگری در کارولینای جنوبی ، درمانگاه رایگان شفاء سال هاست که کمک های پزشکی زیادی را برای افراد محروم فراهم می سازد.

در اوایل ژانویه ۲۰۱۲ ، گروهی از پزشکان مسلمان داوطلب شدند تا درمانگاه بهداشتی رحمت را افتتاح کنند. آن ها خدمات درمانی رایگان را برای ساکنان فقیر در شهر سیراکوز نیویورک ارائه دادند.

همچنین در سال ۲۰۱۱ ، یک درمانگاه رایگان توسط انجمن پزشکان پاکستانی تبار آمریکای شمالی برای ارائه خدمات دندانپزشکی ، چشم پزشکی ، اطفال و مدیریت درد در روزهای یکشنبه در مسجد بلال در پردیس دانشگاه سنت لوئیس تأسیس شد.

علاوه بر این ، یک کلینیک دیگر توسط بنیاد اسلامی سنت لوئیس بزرگ با همکاری داوطلبان پزشکی در ماه اکتبر افتتاح گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha