جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام تسلیت حسن روحانی

حوزه/ رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج ابولقاسم پورمفرد پدر بزرگوار شهیدان والامقام احمدرضا، محمدرضا و غلامحسین پورمفرد، ازدرگاه خداوند بزرگ برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندان دلبندش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج ابولقاسم پورمفرد پدر بزرگوار شهیدان والامقام احمدرضا، محمدرضا و غلامحسین پورمفرد، ازدرگاه خداوند بزرگ برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندان دلبندش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حاج ابولقاسم پورمفرد، پدر بزرگوار شهیدان والامقام احمدرضا، محمدرضا و غلامحسین پورمفرد، از دلاور مردان دوران دفاع مقدس، موجب تاثر و تالم خاطر شد.

این پدر صبور و فداکار با ایمان راسخ به آرمان های بلند اسلامی، در عمر پر برکت خود فرزندانی غیور پرورش داد که با پایمردی و جانفشانی، عزت و افتخار ابدی برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

اینجانب این مصیبت را به مردم شریف استان فارس و به ویژه خانواده محترم این مرحوم تسلیت می گویم و ازدرگاه خداوند بزرگ برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندان دلبندش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha