پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انور آدمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سقز با اشاره به اینکه امسال باید حضورمان در راهپیمایی ۱۳ آبان، روز استکبار ستیزی پررنگ تر از سال های گذشته باشد، گفت: دشمن امید بسیاری به کم رنگ شدن ارزش ها دارد، لذا حضور پرشور در این راهپیمایی زمینه ناامیدی دشمنان را دوچندان می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا انور آدمی، چهارشنبه شب در نشستی با جمعی از بسیجیان اهل سنت شهرستان سقز، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال اخیر با توطئه های بسیاری هم در داخل و هم در خارج روبرو بوده است، ولی به حول قوه الهی همه این توطئه ها خنثی شده اند.

امام جمعه شهرستان سقز گفت: شکست های سیاسی پی در پی دشمنان انقلاب در منطقه و جهان به حدی شده است که معاندان این ملت و نظام در هر لحظه و هر ساعت در اندیشه توطئه جدیدی هستند، ولی همبستگی مردم ایران اسلامی تاکنون اجازه عرض اندام به بدخواهان را نداده است.

ماموستا آدمی با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی و فرا رسیدن روز سیزدهم آبان، اظهار کرد: بیش از ۳۶ هزار ما شهید دانش آموز و فرهنگی در هشت سال دفاع مقدس داریم و این نشان می دهد که برای دفاع از این آب و خاک همه از هر سن و سالی که باشد سلاح به دست می گیرند و در مقابل دشمنان می ایستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم اهل سنت استان کردستان از ابتدای انقلاب تاکنون مرزداران خوب و بی ادعایی بوده اند، تاکید کرد: وطن پرستی و تدین ویژگی بارز مردم کردستان و دیگر مرزداران کشور است؛ کردستان با داشتن مرزهای طولانی در این ۴ دهه اجازه عرض اندام به دشمنان و تجزیه طلبان را هرگز نداده است و در این راه هزاران شهید را تقدیم این نظام و انقلاب کرده است که این برای همه ما مایه مباهات و فخر است.

امام جمعه شهرستان سقز با اشاره به اینکه توطئه های دشمنان پایانی ندارد، گفت: دشمن آرزو دارد که روزی این نظام از آرمان های خود کوتاه بیاید که این خواب و رویایی بیش نیست، لذا برای رسیدن به این خیال باطل خود دست به هر جنایت و توطئه ای می زند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال باید حضورمان را در راهپیمایی ۱۳ آبان، روز استکبار ستیزی پررنگ تر از سال های گذشته باشد، گفت:  دشمن امید بسیاری به کم رنگ شدن ارزش ها دارد، لذا حضور پرشور در این راهپیمایی زمینه ناامیدی دشمنان را دوچندان می کند.

ماموستا آدمی ادامه داد: مردم استان کردستان در طول انقلاب اسلامی همواره حمایت خود را از آرمان های انقلاب نشان داده اند و در عرصه های ملی حضوری ماندگار و تاریخی داشته و دارند.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان انقلاب دوم ملت ایران است، ادامه داد: ملت ایران در این روز توانستند آخرین سنگرهای دیکتاتوری و استبداد در داخل کشور را به تسخیر خویش درآورند و سفارت آمریکا که به لانه جاسوسی و مرکزی برای براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی تبدیل شده بود را فتح کنند که این کار کمی نیست.

امام جمعه شهرستان سقز در پایان سخنان خود گفت: وعده دیدار همه مردم استان کردستان به ویژه مردم مومن و انقلابی شهرستان سقز روز سیزدهم آبان در راهپیمایی این روز باشد تا بار دیگر حمایت و بیعت دوباره خود با انقلاب و مقام معظم رهبری را به جهانیان اعلام کنیم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha