چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز کشور برای برون رفت از مشکلات و بحران های به وجود آمده نیازمند، مدیران و مسئولان انقلابی است، تصریح کرد: اگر تفکر انقلابی و مدیریت جهادی در همه بخش های کشور وجود داشته باشد، توطئه های دشمن خنثی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، صبح امروز در نشستی با جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی استان، با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول، ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) را یکی از مناسبت های مهم این ماه عنوان کرد.

وی با بیان این که پیامبر گرامی اسلام پیام آور صلح، دوستی، آرامش و وحدت میان بشریت بوده اند، افزود: اما متأسفانه بشر امروز به دلیل دوری از این ارزش های انسانی، اخلاقی و معنوی در باتلاقی از مشکلات و بحران ها گرفتار شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نبی مکرم اسلام و اهل بیت(ع) مسیر صحیح حرکت را به بشریت نشان دادند، گفت: بشریت به دلیل فاصله گرفتن از ارزش های انسانی و اخلاقی امروز در مسیر انحراف قرار دارد.

حجت الاسلام شکریان، تنها راه حل مشکلات دنیای امروز را بازگشت به معنوی و ارزش های اخلاقی دانست و خاطرنشان کرد: دنیا امروز با شیوه ای که در پیش گرفته هر روز بیشتر در باتلاق مشکلات و بحران ها فرو می رود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مسیری که اهل بیت(ع) در آن گام برداشتند حرکت به سوی سعادت، تعالی و رستگاری حقیقی بوده است، گفت: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزتمندانه در همه عرصه ها و صحنه ها حضور دارد به این دلیل است که پرچم دار نشر و گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در جهان است.

استاد حوزه علمیه مازندران، اجتماع عظیم و میلیونی اربعین حسینی را محصول حرکت در مسیر اهل بیت(ع) دانست و خاطرنشان کرد: امروز دنیا به این نتیجه رسیده که هیچ قدرتی نمی تواند مانع از گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در جهان شود.

حجت الاسلام شکریان در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش دشمنان در جهت دور کردن مردم به ویژه نسل جوان از ارزش های دینی و اخلاقی اشاره کرد و گفت: دشمن برای تسلط بر نسل جوان می کوشد تا آنها را از ارزش های معنوی دور کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که جامعه امروز در معرض هجمه های سنگین فرهنگی از سوی دشمنان اسلام و انقلاب قرار دارد، افزود: گسترش فرهنگ دینی با ابزارهای تبلیغی مناسب، بهترین راه خنثی کردن توطئه دشمنان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز نیازمند تقویت بعد انقلابی جامعه به منظور مقابله توطئه دشمنان هستیم، خاطرنشان کرد: هر چه نگاه انقلابی در جامعه ما بیشتر تقویت شود، دشمن از تعرض و توطئه علیه کشورمان بیشتر عقب نشینی خواهد کرد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز کشور برای برون رفت از مشکلات و بحران های به وجود آمده نیازمند، مدیران و مسئولان انقلابی است، تصریح کرد: اگر تفکر انقلابی و مدیریت جهادی در همه بخش های کشور وجود داشته باشد، توطئه های دشمن خنثی خواهد شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha