پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یک عمده فروشی در بریتانیا، غذای حلال آماد با مارک تجاری خودش ارائه می دهد

 حوزه/ فروشگاه «مارکز و اسپنسر» نخستین عمده فروشی مواد غذایی در انگلستان است که به فروش غذای حلال آماده در ۳۶ شعبه اقدام خواهد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از retailgazette، فروشگاه غذای «مارکز و اسپنسر» با نام اختصاری (ام.اند.اس) نخستین عمده فروشی مواد غذایی در انگلستان است که اقدام به فروش غذای حلال آماده با مارک تجاری خودش خواهد کرد.

در واکنش به تقاضای روز افزون برای ایجاد یک سازمان غذایی حلال، مشتریان این فروشگاه قادر خواهند بود از ۶ نوامبر امسال، غذای آماده دارای مجوز از شش موسسه غذای حلال را در ۳۶ شعبه فروشگاه مختلف ام.اند.اس خریداری کنند.

کارشناسان فروشگاه و تیم توسعه محصولات با شرکت های ارائه دهنده محصولات حلال و تامین کنندگان گوشت با ذبح حلال برای تهیه غذای اسلامی ِآماده، همکاری داشته اند.

وعده های غذایی ارائه شده شامل مرغ آرابیچو، مرغ و قارچ تگلیاتل ، مرغ پخته و تره فرنگی ، آب گرم مرغ ، جلفریزی مرغ و یک ماسالای مرغ است.

استوارت ماچین، مدیر عامل این شرکت غذایی گفت: شرکت ما مدام درحال تغییر است تا بیشتر و بیشتر در دسترس خانواده های سرتاسر بریتانیا قرار بگیرد و غذای حلال جدید ما یک نمونه عالی از دامنه وسیع محصولات ماست و اینکه ما چگونه در تلاش هستیم تا مشتریان بیشتری بتوانند از غذاهای لذیذ و با کیفیت ما لذت ببرند.

سیمون پلیت خان، مدیر یکی از فروشگاه های ام.اند.اس گفت: به عنوان یک مسلمان رژیم غذایی حلال گزینه های محدودی برای ما بوجود می آورد به ویژه اگر به دنبال یک غذای سریع و آسان باشیم.

وی افزود: در حالی که برخی از عمده فروشان بزرگ شروع به ارائه گوشت حلال می کنند ، هنوز فرصت های بسیار کمی برای خوردن غذاهای مختلف با طعم - مانند غذاهای ایتالیایی یا سنتی انگلیسی - با فرمت حلال مناسب وجود دارد.

گفتنی است محصولات غذایی تولید شده توسط این شرکت قرار است توسط یک شریک تجاری در بازار بین المللی چون سنگاپور و دبی نیز به فروش برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha