جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان-مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه جریان های لیبرال و سکولار به صورت جدی به دنبال استحاله تفکرات انقلابی اند، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری اعلام شد، جامع و کامل است و بسیاری از مستندات تاریخی و حقایق انقلاب در آن آمده و مسیر آینده این کشور را مشخص کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: یکی از رموز ماندگار و استحکام انقلاب اسلامی وجود ولایت فقیه و حمایت های همه جانبه ملت و مردم ایران از معظم له است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: آرمان های امام راحل و شهدا مسیر راه را برای همه ما روشن ساخته است و همین امر باعث اعتلای روز به روز این انقلاب گشته، از این رو این انقلاب همواره دشمنانی داشته و خواهد داشت و باید هر روز منتظر یک نوع توطئه از سوی آنان باشیم.

این استاد حوزه در ادامه بیان کرد: امروز بسیاری از جریان های برانداز با شعارهای زیبا و دلفریب به دنبال استحاله آرمان های انقلابی این ملت هستند، لذا همه مردم به ویژه طلاب و روحانیون باید این ترفندها را به خوبی بشناسند و مردم را نسبت به این توطئه ها آشنا سازند.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان با اشاره به اینکه جریان های لیبرال و سکولار به صورت جدی به دنبال استحاله تفکرات انقلابی اند، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری اعلام شد، جامع و کامل بود و بسیاری از مستندات تاریخی و حقایق این انقلاب در آن آمده و مسیر آینده این کشور به صورت آشکارا برای جوانان و سرمایه های این مملکت تبیین و مشخص شده است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: رشد و ارتقا انقلاب اسلامی برای دشمنان بدترین خبر و ناگوارترین اتفاق است که در حال روی دادن می باشد، لذا دشمن نیز دربرابر این رشد انقلاب کوتاه نخواهد آمد و ترفندهای ننگین بسیاری در آستین خویش دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان اظهار کرد: امروز تمام خاورمیانه در آتش فرقه گرایی و قبیله گرایی در حال سوختن و از بین رفتن است، ولی ایران اسلامی با وجود رهبری حکیمانه امام خامنه ای و نیز آگاهی و آمادگی مردم، نیروهای امنیتی و مسلح، در بالاترین ضریب امنیت قرار دارد که این نعمت بزرگی برای این ملت می باشد.

وی یادآور شد: تلاش ما بایستی بر تبیین مسیرها و گام ‌های حرکت انقلاب بر اساس نقشه اصلــی آن یعنی قرآن باشد که در آن به شاخص‌ ها و قواعد کلان حرکت انقلاب اسلامی و مسیرهای لازم بـرای اصلاحات در درون انقلاب توجه شده اسـت.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: امروز جامعه ایرانی به ویژه نسل جوان نیازمند اراده قوی برای حرکت در مسیر تعیین شده انقلاب اسلامی است، لذا باید زیرساخت های اعتماد به نفس در نسل جوان این نظام روز به روز مستحکمتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان بیان کرد: امروز ایران اسلامی آن ایران دهه شصت نیست؛ امروز ایران یکی از قطب های بزرگ علمی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی در منطقه و جهان محسوب می شود و نخبگان ایرانی بسیاری در سراسر جهان در دانشگاه های معتبر در حال تدریس و... هستند.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تا چند سال پیش دشمنان این نظام به ویژه آمریکا سریعا گزینه نظامی را پیش می کشیدند ولی اکنون که به قدرت نظامی و دفاعی ایران پی برده اند به صورت غیرمستقیم و مستقیم از مسئولان ایرانی درخواست مذاکره دارند که باید این را برای ایران اسلامی برگ برنده ای دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ریزش ها و رویش ها IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    0 0
    دوگانه مقاومت بر مبنای گفتمان انقلابی یا تسلیم بجای دوگانه مذاکره یا جنگ منطبق بر سند راهبردی گام دوم