جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله شاهچراغی نمازجمعه

حوزه/ امام جمعه سمنان گفت: مردم ایران نمی‌گذارند مستکبران عالم بر آنها مسلط شوند و از این‌رو، برای نابودی استکبار جهانی همواره در میدان هستند و در یوم‌الله‌های مختلف ازجمله ۱۳ آبان به خیابان‌ها می‌آیند و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر استکبار جهانی» سر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌ الله سید محمد شاهچراغی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای نمازجمعه این شهر، با اشاره به در پیش بودن ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: مردم ما همواره در میدان بوده‌اند و مقاومت راه غلبه بر توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران بوده و هرگز از دشمنی دست برنمی‌دارد؛ آمریکایی‌ها به توطئه‌های همیشگی خود علیه ایران اسلامی ادامه می‌دهند و باید برابر آنها مقاومت کرد.

امام جمعه سمنان افزود: استکبار جهانی همواره برای مسلمانان عالم مشکل درست می‌کند و تا زمانی که روحیه استکباری زنده باشد، امت اسلامی از شر آن در امان نخواهد بود؛ بنابراین باید تلاش کرد تا روحیه استکباری را از بین برد.

آیت‌ الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: مردم ایران نمی‌گذارند مستکبران عالم بر آنها مسلط شوند و از این‌رو، برای نابودی استکبار جهانی همواره در میدان هستند و در یوم‌الله‌های مختلف ازجمله ۱۳ آبان به خیابان‌ها می‌آیند و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر استکبار جهانی» سر می‌دهند.

وی تصریح کرد: ۱۳ آبان اهمیت ویژه‌ای در فرهنگ سیاسی کشورمان دارد و در چنین روزی در سال‌های مختلف، تحولات مهمی رخ داده است که باید به آن پرداخته شود.

امام جمعه سمنان بیان کرد: تبعید امام خمینی (ره)، تسخیر لانه جاسوسی و شهادت دانشجویان و دانش‌آموزان پیرو خط امام از وقایعی است که در روز ۱۳ آبان رخ داده و باید این تحولات برای نوجوانان و جوانان امروزی بیان شود.

آیت‌ الله شاهچراغی اضافه کرد: مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی هرگز پایان نمی‌پذیرد و مردم استان سمنان با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز ۱۳ آبان بار دیگر مشت محکمی بر دهان مستکبران عالم می‌کوبند.

امام جمعه سمنان همچنین با اشاره به تلاش‌های دشمنان ایران اسلامی برای ناامن‌سازی کشورهای همسایه ما و کشاندن ناامنی‌ها به داخل ایران اظهار کرد: یکی از برنامه‌های همیشگی دشمن، ایجاد ناامنی در داخل کشورمان است اما هرگز موفق نخواهند شد.

آیت‌ الله شاهچراغی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشیاری و بیداری کامل، کشور را اداره می‌فرمایند و از این‌رو، توطئه‌های دشمنان برای ناامن‌سازی ایران راه به جایی نمی‌برد.

وی تصریح کرد: ایران در امنیت کامل قرار دارد و مردم نیز باید قدر امنیت کنونی را بدانند؛ بررسی شرایط کشورهای همسایه نشان می‌دهد نظام اسلامی تا چه حد مقتدرانه از امنیت مردم خود دفاع می‌کند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه رشد، توسعه و پیشرفت کشور نیز به امنیت وابسته است، گفت: آمریکا و صهیونیست‌ها همواره از ناامنی‌ها سوءاستفاده کرده و موج‌سواری می‌کنند و باید جلوی تلاش‌های مذبوحانه آنها در تحولات کشورهای منطقه گرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha