پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ با حضور سردار محمدحسین رجبی و دیگر فرماندهان نظامی، حجت الاسلام جعفرنژاد به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان معرفی شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: کردستان یکی از استان های مرزی کشور می باشد که با کشور همسایه اش مرزهای طولانی دارد و طبق آخرین آمار بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر در این استان زندگی می کنند که اغلب مردم این خطه اهل تسنن هستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارزشمند بودن نعمت امنیتی در کشور، گفت: ضریب امنیت در کردستان در حال حاضر بسیار بالاست و این مهم را مرهون خون شهدا و نیز فضل الهی می دانیم.

این فرمانده نظامی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای عمرانی و زیرساختی زیادی در استان کردستان انجام گرفته است که این ثمره تلاش ها و رشادت های مردان و زنان این خطه انقلابی کشور می باشد.

سردار رجبی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر کردستان در برخی از شاخص ها در سطح کشور در رده های میانگین قرار دارد ولی در برخی دیگر ضعیف هستیم، لذا باید با انجام کار و تلاش بیشتر، این وضعیت را تغییر دهیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: طبق آخرین آمار بیش از از 450 هزار کردستانی بسیجی هستند و 66 گردان بیت ‌المقدس، 3 کوثر و 5 گردان امنیتی امام علی(ع) در این استان آماده دفاع از انقلاب و کیان کشورمان هستند.

سردار رجبی در ادامه با اشاره به نقش بسیح در عرصه های مختلف کشور، عنوان کرد: در این استان در بحث عملیات های ضدامنیتی، ماموریت های مهم و بااهمیتی صورت گرفته است که نتیجه بخش بوده اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: خوشبختانه سپاه بیت المقدس در کنار دیگر نهادهای امنیتی و نیروهای مسلح کارهای بسیار مهمی انجام داده است و از این حیث دارای ظرفیت بالایی در سطح استان کردستان هستیم.

سردار رجبی با اشاره به اینکه امنیت در استان کردستان در حد استاندارد می باشد، اظهار داشت: در همین جا شایسته است که از خدمات حجت الاسلام جلیلی مسئول پیشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان تجلیل داشته باشیم و برای حجت الاسلام جعفرنژاد، مسئول جدید آرزوی موفقیت و سربلندی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha