پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عراق

حوزه/ حسن شمشادی گفت: چنانچه به هر دلیل در عراق هستید، به هیچ وجه در تظاهرات مسالمت آمیز یا خشونت های احتمالی در هیچ شهر و استانی حاضر نشوید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه حسن شمشادی خبرنگار و فعال رسانه ای با انتشار پیامی در کانال خود به ایرانیان حاضر در عراق هشدار داد گفت: چنانچه به هر دلیل در عراق هستید، به هیچ وجه در تظاهرات مسالمت آمیز یا خشونت های احتمالی در هیچ شهر و استانی در این کشور حاضرنشوید، له یا علیه هیچ شخص، گروه یا جریانی شعار ندهید و خدایی ناکرده در هیچ درگیری حضور نیابید و اقدامی نکنید!

وی افزود: با وجود دلایل واضح برای اعلام این هشدار، توجه شما را عینِ پیام یکی از دوستان وکیلم که به تازگی از عراق بازگشته است جلب می کنم:

«حاجی سلام، دیروز رفتم زندان عباسیه تو کربلا چند تا ایرانی گرفته بودن، جو گیر شده بودن، قاطی معترضین به خودرو پلیس آسیب زده و بازداشت شده بودن».

لطفا به اونایی که میرن عراق توصیه کنید جو گیر نشن و وارد معترضین نشن.

مسئول زندان می‌گفت مجازات سختی در انتظارشونه چون احتمال میدن شاید از طرف دشمن قصد تفرقه و القای دخالت ایران در حوادث اخیر این کشور رو داشتند.

پی نوشت: من در سالهای حضورم در عراق و در سفرهام به این کشور، دستکم دو زندان عراق را رفتم و از داخل اونها و وضعیت زندانیان، به ویژه هموطنان زندانی مون و همچنین روند کند رسیدگی به اتهامات و پرونده‌ها در این کشور و مشکلات زیادی که برای هموطنان دربندمون در عراق ایجاد میشه، به خوبی آگاه هستم.

لطفا این هشدار رو جدی بگیرید و در حد توان به دیگران هم اطلاع بدید، با سپاس .

این #هشدار کاملا جدی است!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha