جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طرح یک مسجد یک حقوق دادن در شیراز

حوزه/ طرح «هر مسجد یک حقوقدان» با محوریت دادگستری استان فارس و همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی فارس و بسیج حقوقدانان استان فارس اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان فارس، در راستای تکریم ارباب رجوع، در مسجد امام علی (ع) میانرود پاسخگوی مراجعان بودند.

 این دیدار عمومی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین دادگستری استان و مدیران کل سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه در استان برگزار شد.

همچنین در این دیدار مشکلات مردم منطقه میانرود و محلات اطراف بررسی و زمینه دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان قضایی فراهم شد.

پس از این دیدار عمومی و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء نیز طرح  "هر مسجد یک حقوقدان " با حضور مسئولان قضایی استان با معرفی حقوقدان مسجد علی(ع) میانرود با محوریت دادگستری استان و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان و بسیج حقوقدانان رسماً اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام محمد صادق مهرابی با اشاره به اینکه برگزاری نشست های چهره به چهره با مردم برکات زیادی دارد، اظهار داشت: این نشست ها موجب برطرف شدن بسیاری از مشکلات مردم می شود که جای شکرگذاری دارد.

وی با بیان اینکه امروز نخسین روز آغاز طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در مسجد امام علی(ع) میانرود است، اضافه کرد: تقریبا این طرح هر هفته در ۲ الی ۳ مسجد دیگر اجرایی خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات استان فارس با اشاره به اینکه طرح هر مسجد یک حقوق دان از سوی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس قوه قضائیه مطرح شده است، تصریح کرد این طرح در ۲۵۰ مسجدی که روحانی مستقر در آنان استقرار دارند، اجرا خواهد شد، البته هر مسجد دیگری که در سطح استان اعلام آمادگی کند در آن مسجد نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha