سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
معصومه ظهیری معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران کشور

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: حوزه‎‌های خواهران به دلیل نقش بی بدیلشان در خانواده و تربیت نسل‌ها، باید از همه ابزارهای برای دور زدن نقشه‌های دشمن استفاده کرده و جایگاه فرهنگی خود تقویت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معصومه ظهیری در حاشیه بازدید از مدرسه بی‌بی حکیمه(س) شهرستان گچساران با اشاره به اینکه باید تحریم‌های فرهنگی را با تلاش و توسل به خداوند و امامان معصوم دور زد، بیان کرد: شناخت دشمن از نخستین وظایف افراد جامعه به ویژه طلاب است تا از این راه به نقشه‌های پلیدشان برای ضربه زدن به اسلام و ایران پی ببریم.‌

وی با تاکید بر اینکه طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران باید خط شکن بوده و در صف نخست مبارزه با دشمنان بایستند، گفت: دشمن برای گرفتن ابزار تبلیغ از دستان ما تلاش شبانه‌روزی دارد تا اهداف شوم خود را بدون هیچ مزاحمتی عملی کند.

ظهیری اضافه کرد: حضور طلاب در جامعه خود یک مقوله تبلیغی است که دشمن از آن می‌ترسد و حتی یک عکس نوشته از یک فرد حوزوی نیز خود یک نوع تبلیغ است که می‌تواند اثرات عمیق و حتی دائمی نیز داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه نباید مسائل تبلیغی و اهمیت و نقش طلاب در این عرصه را نادید گرفت، اظهار داشت: طلاب، اساتید، مسئولان و تمام کارکنان حوزه‌های علمیه به ویژه حوزه‎‌های خواهران به دلیل نقش بی بدیلشان در خانواده و تربیت نسل‌ها، باید از همه ابزارهای برای دور زدن نقشه‌های دشمن استفاده کرده و جایگاه فرهنگی خود تقویت کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه ظرفیت های اقتصادی و فرهنگی هر منطقه‌ای در کشور را باید بشناسیم و به دنیا نیز بشناسانیم، گفت: شناخت این ظرفیت‌ها نقش بسیار مهمی در به کارگیری راه‌های مقابله با دشمن دارد و این امر تقویت مشارکت مردمی برای مبارزه با توطئه‌های دشمن را نیز به دنبال دارد. 

وی افزود: دشمنان کشور باورشان نمی شود که مردم ایران این تحریم‌های سخت را پشت سر گذشته‌اند و بیش از 30 سال شدیدترین تحریم‌ها و فشارها را با غیرت و پشتکار برای دفاع از اسلام و خاک پاک وطن تحمل می‌کنند.

ظهیری بیان کرد: تلاش دشمن علیه مقاومت ایران در غالب جنگ اقتصادی بسیار فراتر از تحریم اقتصادی ظهور و بروز کرده است.

وی به طرح اقتصاد مقاومتی اشاره و اضافه کرد: فرمایشات رهبری بر اقتصاد مقاومتی که از سال‌ها قبل مطرح شده است می‌تواند ضامن رشد و پیشرفت کشور بوده و کشور را در مقابل هجمه‌ها  بسیج کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران کشور، پیروزی ایران در جنگ اقتصادی و گام به جلو در مقابله با استکبار، آسیب پذیر نبودن در مقابل تهدیدات، شکسته شدن هیمنه دشمن در عرصه بین الملل و خودکفایی دانش ناشی از تحریم ها را از جمله نتایج پیروزمندانه مقاومت مردم ایران در برابر تحیم ها برشمرد.

وی خواستار توجه طلاب به تقویت روحیه شکرگذاری در خود و جامعه شد و به طلاب توصیه کرد:  آیه۹۷ سوره مبارکه نحل را خوانده و به نکات آن توجه کنند و  به اصلاح خود، مراقبت و تربیت فرزندان و خانواده و تقویت روحیه کار گروهی توجه کنید.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha