شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار مسئولان اداره اوقاف خوزستان با امام جمعه اهواز

حوزه/ مدیرکل و کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، به مناسبت هفته وقف با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مدیرکل و کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، به مناسبت هفته وقف با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان، به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های این سازمان پرداخت و بیان کرد: معتقدم استان خوزستان با توجه به برخورداری از موقوفات مستعد بسیار بزرگ می‌تواند درآمد خود را به ۵۰ میلیارد تومان در سال برساند. آنچه سازمان اوقاف به‌عنوان هدف درآمدی برای ما در نظر گرفته بود، ‌۱۵ میلیارد تومان در سال جاری بوده است که ما هم‌اکنون ۳ میلیارد تومان از برنامه تعریف شده بالاتر هستیم.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در ادامه نیز ضمن تبریک هفته وقف، با اشاره به این‌که اعتمادی که مردم به مجموعه اوقاف دارند باید روز به روز تقویت شود، اظهار داشت: دل‌خوش نباشید به اینکه از عملکرد اوقاف همه راضی هستند جز تعداد اندکی! همان میزان اندک هم نباید باشد؛ چراکه برخی از گزارش‌ها در زمینه سوء عملکرد برخی از مجموعه‌ها، باعث دلسردی مردم می‌شود.

لازم به ذکر است، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، نکات بسیار مهمی را در این جلسه مطرح کرد که شرح آن متعاقباً منتشر می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha