شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمد علی سالاری-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله سیزدهم آبان ماه هم‌زمان با سراسر کشور در بیش از ۳۰ نقطه از این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه » در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، امروز در نشست ستاد گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در بیش از ۳۰ نقطه از استان خبر داد.

وی با بیان اینکه به فضل الهی راهپیمایی امسال متفاوت‌تر از هرسال دیگری خواهد بود، اضافه کرد: این نشست‌ها اتاق عملیاتی است که برای یک هدف بزرگ و غایت مقدسی هم‌اندیشی می‌کنیم؛ اما ابتدا باید اهمیت و ضرورت موضوع برای خودمان تبیین شود.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به منحصربه‌فرد بودن راهپیمایی سیزده آبان امسال، اظهار داشت: این راهپیمایی اولین مراسمی خواهد بود که در گام دوم انقلاب برگزار می‌شود؛ ازاین‌رو اهمیت ویژه و خاصی در شرایط کنونی دارد.

وی افزود: افرادی که امسال در راهپیمایی شرکت می‌کنند اکثراً افرادی هستند که نه انقلاب را دیده‌اند و نه جنگ را درک کرده‌اند؛ درنتیجه حضورشان در این راهپیمایی بسیار معنادار هست.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: امروز دوست و دشمن چشم به این راهپیمایی دوخته تا همراهی مردم به‌ویژه نسل جوان را با انقلابشان ببینند.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: به حول و قوه الهی امسال هم همانند سال‌های گذشته مردم و جوانان با حضور چشمگیر و خیره‌کننده خودشان در این راهپیمایی تمام دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و بار دیگر افتخارآفرین خواهند بود.

وی ۱۳ آبان را نقطه عطف انقلاب برشمرد و گفت: زمان قبل انقلاب و دوران ستم‌شاهی عصر به تاراج رفتن منابع و ذخایر کشور توسط اجانب به‌ویژه آمریکای جهان خوار بود.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه آمریکا ایران را جز مایملک خود محسوب می‌کرد افزود: آمریکایی‌ها برای ایران و ایرانی هیچ ارزشی قائل نبودند و اگر یک سرباز آمریکایی یک مقام ارشد ایرانی را زیر می‌گرفت ایران حق محاکمه او را نداشت؛ اما به برکت انقلاب و نظام اسلامی امروز استقلال، عزت و عظمت داریم و دستاوردهای ما در این چهار دهه چشم جهانیان را خیره کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha