پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید میر محمد حسینی سرپرست مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه

حوزه/ سرپرست مدرسه علمیه حضرت آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه تصریح کرد: باید به کسانی که دیروز به خاطر عدم تصویب برجام از ضرر مالی به کشور سخن می راندند، گفت که از خسارات برجام به کشور سرنوشت FATF معلوم است.

حجت الاسلام سید میر محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به اینکه اصرار یک جریان خاص مبنی بر تصویب FATF؛ مانند برجام جای سؤال دارد، گفت: وقتی که رهبر جامعه اسلامی در موارد متعدد نگرانی و عدم خوشبینی خود را از مذاکرات برجام بیان نمود، چرا برخی با شعف تمام، مسیری دیگر را انتخاب کردند.

سرپرست مدرسه علمیه حضرت آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه با بیان اینکه کسانی که دیروز با احساس و شعار برجام را در ظرف 15 دقیقه به تصویب رساندند، باید جوابگوی خسارات آن باشند، اظهار کرد: حامیان برجام با مطلق انگاری در تصویب احساسی مهمترین مسئله ملی، به اعتراف کارشناسان خارجی و داخلی بزرگترین ضربه را به کشور وارد نمودند.

وی تصریح کرد: جای سژال دارد که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب به محض روی کار آمدن یک جریان خاص، بدنبال گرفتن ماهی مقصود و تصویب لوایحی مانند« FATF» از آب گل آلود آنها را دارند؟!

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه در تصویب لوایح و تصمیماتی که در سرنوشت دین و ملت نقش مهمی دارد باید از دخالت دادن منافع حزبی و سیاسی پرهیز نمود، افزود: در مواردی که به زعم ما تصویب یک قرارداد بین المللی مورد نظر دولت است، باید نظر دلسوزان و کارشناسان مجرب را در رد و قبول مسائل آینده کشور مد نظر قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: به اعتراف خود دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که کمر همت به نابودی این کشور بسته اند، «FATF»؛ همان «برجام 2» می باشد که ‎ خورشید تابان آن قبل از طلوع، غروب کرد.  

سرپرست مدرسه علمیه حضرت آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه تصریح کرد: باید به کسانی که دیروز به خاطر عدم تصویب برجام از ضرر مالی به کشور سخن می راندند، گفت که از خسارات برجام به کشور، سرنوشت FATF معلوم است.   

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه نباید بار دیگر همانند برجام، عده ای که به فکر منافع حزبی، باندی و کسب وجهه در انتخابات بودند، کلاه گشادی را بر مردم بگذارند، گفت: تایید یا رد برخی از موضوعات مهم و سرنوشت ساز نیاز به نظر دقیق کارشناسی دارد.

وی خاطر نشان کرد: برخی اظهارنظرها در خصوص لوایح چهارگانه باید کارشناسی و مورد تایید نخبگان در مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفته تا جلوی ضررهای ناشی از آن از را بگیرد

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد:‌ تلقین این جمله که در صورت امضاء نکردن لوایح چهارگانه، فشارهای بیشتری به کشور و مردم وارد می‌شود، درست نیست، اظهار کرد: اگر FATF؛ ناجی اقتصاد ایران است، چرا در جلسات علنی مجلس برای آن رأی گیری نمی کنید، مگر دانستن حق مردم نبود.

وی در پایان گفت: از پذیرش برجام چه خیری دیدیم که از FATF ببینیم؛ مگر شما مسئولیت خسارت‌های حاصل از برجام را ‌پذیرفتید؟!

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha