جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی ، امام جمعه آبادان

حوزه/ امام جمعه آبادان، با بیان اینکه امروز پرچم مبارزه با استکبار در اقصی نقاط جهان توسط جوانان بلند شده است، گفت: استکبار ستیزی جوانان ایرانی قوت قلب و امیدی برای جوانان ملت‌های مستضعف و آزادی‌خواه است که نشان می‌دهد، با عزم، اراده و ایستادگی، می‌توان ریشه ظلم و فساد را برچید.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، اظهار داشت: ۱۳ آبان روز تجلی استکبارستیزی ملت ایران به رهبری امام راحل است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، تصریح کرد: امروز استکبار جهانی خلاصه می‌شود در آمریکا و سایر متحدانش نظیر انگلیس، رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع عربی که سعی دارند مانع قیام جوانان آزادی‌خواه در دنیا شوند.

امام جمعه آبادان، با بیان اینکه امروز پرچم مبارزه با استکبار در اقصی نقاط جهان توسط جوانان بلند شده است، گفت: استکبار ستیزی جوانان ایرانی قوت قلب و امیدی برای جوانان ملت‌های مستضعف و آزادی‌خواه است که نشان می‌دهد، با عزم، اراده و ایستادگی، می‌توان ریشه ظلم و فساد را برچید.

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور، در پایان مقام معظم رهبری را پرچم‌دار مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: نظام سلطه با تمام توان خود در حال مبارزه با هویت دینی ملت ایران است و ازاین‌رو ما نیز با هویت دینی و اسلامی با دشمن مبارزه می‌کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha